Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga beginnen met een knetterlint deze lont ik overlappend door naar een flitspaaltje en dan als finale 2 knetterballen Tegelijk hoppaaa

Dat is helemaal handig rumbie, ideaal. Heel goed idee, maar beetje lastig op te slaan als je geen garage hebt. Komt er ook een foto van je karretje met het spul erop?

Komt zeker een foto van de setup, aan 1 lange zijde komen buizen aan vast met daarin 40 Junks en en hier en daar een tail verbonden met snellont de finale wordt losgebroken door 2 transbombers met 4 extra transbomber finale cakes.

(Kar heeft een breedte van de lengte van een supernaut +5cm ;))

Kijk aan, mooi zo. Ben zeker benieuwd hoe dit gaat bevallen. Lijkt me bv wel lastig om te sturen, want kan niet met deze kar zo te zien? En lijkt me ook niet dat je hem aan 1 kant ff op tilt. Ga eens kijken of ik ook zo iets kan bedenken.

Kan hem wel stuurbaar maken maar heeft geen zin want rol hem zo de garage uit rechtdoor op het grasveld wat voor ons ligt.. beide kanten zit een touw om hem voort te bewegen en eventueel om op te tillen om te sturen.

Om 00:00 nog niets want eerst even gelukkig nieuwjaar wensen en toasten met champagne met mn vrouw, maar 5 minuten later van de kleinste cakes opbouwen naar de grootste.

Ik denk deze, mits ik niet nog wat anders koop als begin. Wil ergens wel heel graag een knallend begin hebben of iets....

Plannen blijven veranderen, heerlijk! Het ene moment denk ik; rustig aan beginnen met een goede fontein.. En het andere moment denk ik; pas beginnen rond kwart over 12 met een Return of the Phoenix. En als het rustig in de buurt is dan start ik gewoon met de Garden Party 1, 2 en 3 achter elkaar.

Elk jaar denk ik, ik wacht even tot het rustiger is.
Maar ja om 00.01 heb ik een niet te bedwingen drang om naar buiten te gaan.

Geen heel groot budget dit jaar, dus rond de jaarwisseling moet ik het doen met zes boxen. Die wil ik allemaal rond twaalven aansteken. Denk nu in deze volgorde:

Area 51
Mega Pangu Box 1
Mega Pangu Box 2
Mega Pangu Box 3
Smash Box 2
Transbomber als afsluiter.
De losse cakes en pijlen lekker in de vooravond.

De #1 van de bestseller collectie, die is speciaal voor mijn broertje. En daarna 5 minuten janken voor dat ik verder ga denk ik

Dit zal om 18:00 de secret temptation van rubro worden. Voor 00:00 staat eerst een wenspijl op de planning. Dan genieten van het vuurwerk van de rest. Ga ik daarna los met de snowstorm!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan