Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Offtopic: Dat Feyenoord pakketje steek ik rond 9 uur af, leuk pakketje heb een kleine cake gezien en voor de rest een waaier, cracling balls (letterlijk) en wat kometen.
Ik houdt het bij wat pijlen, en dan langzaam overlopen naar de kleine cakes.
Ik denk om 0:05 met een cruise rocket, ze hebben hier thuis geen idee hoe hard dat ding gaat, dus die zullen wel goed wakker worden. Daarna gewoon pijlen, cake's, fonteinen, single shots en romeinse kaarsen.
Ik heb net een silver salute gedaan, mooi ding. heb er nog 1 voor na 12en. om 12 uur gaat een 100k aan, ik knip nu even een stukje visco om het ding precies om 12 uur te laten gaan 15 sec timer er op ofzo
Daarna nog wat klappertjes en wat jorge potjes En natuurlijk nog een silver salute!
Alles afgestoken, eerst de Zenith (Brilliant, Hardix) dan de Stardust(same, maar met Mercurius 'wave whistler' label) daarna de Coco Magnolia van Proline, en tot slot de Burnout van de Asian Low Budget Line.
Al met al een geslaagd oud en nieuw!
Ook alles gelukt, was een leuke dag!
Als eerste stak ik een Asian Thunder af, toen een Choeet Banger, etc etc.
Als laatste heb ik de Purple Tail van de Brilliant Collection en de Coulered Peonies van Pro-Line afgestoken.
En ik heb nog rotjes en babypijltjes over haha.