Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal niks, ik ben zometeen eerst oliebollen halen en mijn rondje weer even lopen langs de vuurwerkwinkel wat lonten halen. Nog de laatste boodschappen halen en dat allemaal lopend.
Ga denk ik rond 11:00 starten met een asian thunder, Klein maar fijn.

Ik begin denk ik met een, soort van hindoe 2000 die is gemod..een klein fluit project met 6 asian thunder rockets. en nog een zelf gemaakte fluit project..
dutch thunder en de salute cake 1.

En als laatste een kleine suprise....

Moet alleen even kijken of ik de 10:00 uur wel red. anders iets later..

Net pas voor het eerst wat gegooid een ugly joe supero en een doodskop nitraat echt lekker, sta gewoon de trillen van de adrenaline. Yes i have the PYRO FEVER!

Hier het 10 uur project wat is geschoten tijdens de EHV stookmeeting, hij begon helaas wat traag door dat sommige potten niet afgingen, maar op een gegeven moment ging ie los.

Hier het 10 uur project wat is geschoten tijdens de EHV stookmeeting, hij begon helaas wat traag door dat sommige potten niet afgingen, maar op een gegeven moment ging ie los.

Ik ben zeer onder de indruk van je biersmaak. Hulde! En het filmpje mag er ook wel een beetje zijn hoor. :wink:

Zelf hadden we om 10:00 uur een Nederlandse 100K met daartussen uit Belgie wat piano's. 3 fluitbakjes en 2 SaluteCake 1 aan elkaar. Een All Mine blokje met wat Poisen potjes uit Duitsland aan elkaar. Was een leuk project!

Ik steek niks af om 10:00... de laatste jaren zitten de NSB-ers zich pal voor hun ramen op te geilen eer ze hun toestel kunnen oppakken om te bellen voor iets wat op dat tijdstip, die dag, volkomen legaal is (afsteken legaal vuurwerk).

Btw: Vuurwerkvrienden, excuses voor mijn taalgebruik maar ik heb er geen andere woorden voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan