Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met de grote vraag: Welk vuurwerk steek jij af om 10.00 s'ochtends?

Deel het hier met ons!

Dit jaar word het anders denk ik!
Al enkele jaren open ik onder de a8 in koog aan de zaan, met vele matten, 100k's manderin's, thunderbomb's etc.
Maar als het goed is open ik dit jaar in een onbekende buurt in Amersfoort met wat freaks.
Uiteraard zal dit ook een dikke opening worden, maar dat hou ik liever nog even voor mezelf!

Nog geen idee, nog niks besteld of wat dan ook. Waarschijnlijk een mat en miss een knalcake o.i.d.
Misschien zelfs wel een dik project dit jaar!!

Denk een fluitcake met een paar knalcake's, misschien nog een leuk matje.

Verleden jaar heb ik als eerst een knalcake, dacht de Thunder Flower of zo, afgestoken.
Daarvoor was het meestal een rotje of single shot. Maar sinds verleden jaar wil ik groter.
Geen klein spul dit jaar. Alleen knal-cakes. Proberen een leuk projectje te maken dit jaar.
Helaas is t wel zo dat ik overal wordt weggejaagd doormiddel van dreigingen, bizar gewoon.

Jij laat je ook wegjagen remco ;). Je staat volledig in je recht op oud&nieuw . Zolang je oppast voor mens en dier . Ik neem aan dat je daar in Gouda ook wel eens last hebt van de hangjeugd en dergelijke .

Het gaat soms niet of je in je recht staat, het gaat er om dat je draagvlak weet te behouden voor je hobby.

Momenteel staan mensen nogal onder spanning, dus je hebt altijd de keuze om het op regeltjes te gooien en te claimen dat je in je recht staat of om het sociaal op te lossen. Kwestie van keuzes maken, denk ik.

Het gaat soms niet of je in je recht staat, het gaat er om dat je draagvlak weet te behouden voor je hobby.

Momenteel staan mensen nogal onder spanning, dus je hebt altijd de keuze om het op regeltjes te gooien en te claimen dat je in je recht staat of om het sociaal op te lossen. Kwestie van keuzes maken, denk ik.
Je hebt gelijk jupi bij ons gaat het altijd los om 10.00 maar als je gelijk irritaties krijgt kweek je veel tegenstand wat zich in de toekomst tegen je vuurwerkhobby kan keren.mijn mammie zegt altijd dat het verschil tussen gelijk hebben en krijgen maar klein is.

Je hebt gelijk jupi bij ons gaat het altijd los om 10.00 maar als je gelijk irritaties krijgt kweek je veel tegenstand wat zich in de toekomst tegen je vuurwerkhobby kan keren.mijn mammie zegt altijd dat het verschil tussen gelijk hebben en krijgen maar klein is.

Ach, met zoveel oplopende spanningen in de samenleving, denk ik dat het verstandig kan zijn om de sfeer op straat goed aan te voelen. Je jaarwisseling kan flink verpest worden bij onnodige escalatie, vorig jaar helaas zien gebeuren.

Ik heb wel gemerkt dat na 16:00 uur in de middag de sfeer om begon te slaan. Van gestresst naar wat relaxter.

Aangezien ik 480 rebels heb. Word het een rebel project. Samen met wat Flittering Whistle rockets en het een en ander aan knalvuurwerk.

Weet het nog niet. Maar een knalcake en een fluitcake gelijktijdig lijkt me leuk. Dat zal het worden denk ik. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan