Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Net als het topic over welk product steek jij als eerste af om 10.00 uur s'ochtends? Het topic over welk product er dit jaar aan mag geloven om als eerste het nieuwe jaar in te mogen luiden!

Laat het hier weten!

Dit is een goede vraag. Vorige jaren probeerde ik een showtje op te zetten rond dit tijdstip., maar dit heeft niet echt nut. Rond je allemaal 500 grammers, de buren 2 straten verderop met een paar leuke poolse blokken en de buren naast je die even een paar herlaadbare mortieren flink gebruiken. Je komt er gewoon niet over heen, het valt totaal in het niet.

Dit jaar komt het meeste van mijn sier daarom in de vooravond aan bod. Lekker in de kalmte voor de storm genieten van een paar mooie kleuren en een paar gepaste knallen. Voor 12 uur bewaar ik dan 2 of 3 waaiers, de rest geniet ik van in de (relatieve) rust.

Zelf wacht ik altijd tot 00:30. Of tot de meeste klaar zijn. Ik wil genieten van me eigen vw. Wil dan ook graag de oehs en de aahs horen van anderen. Waar ik mee begin word waarschijnlijk een dik knalblok.

Ik zou ook graag pas tegen 00.30 uur beginnen. Alleen mijn opa en oma zijn altijd aanwezig en mijn opa heeft ernstige hartaandoeningen en die is rond 22.30/23.00 uur echt moe maar hij wil wel mijn show zien dus dat wordt hem niet. Hier gaat alles rond 22.00 uur de lucht in op de 2 beste cakes na en die zijn voor 00.30 uur. Dat zijn de new generation 5 en 6 van Jorge. Prachtbakken! Mijn oma vind de burst te hard maar het zijn wel de mooiste potten die ik heb dus bewaar ik ze maar.

Bij mij in de straat gebeurt niks, dus ik kan relatief rustig beginnen. Ik bouw daarna steeds meer op naar het zwaardere spul. Mijn doorlont projectje voor 12 uur is:

4x Miracle (Wolff)
20x Crackling Pearls (vuurwerktotaal)
5x Ferro Swirl (Ferro)

Ik ben nu oud en rustig genoeg omte beginnen met een paar vlinders en/of black salute dan buren kijken daarna pas mijn cakies

Een mooie mat natuurlijk :D
Daarna steek ik wat mindere cake's af. En pas rond 1.00 als het rustiger is de mooiere spullen.

Ik begin ook met de kleinere en mindere cakes, dan rond 00:30 dit jaar mijn show schieten en daarna de grotere cakes.

Dingen die ik echt goed wil bekijken steek ik s'avonds al af want dan krijg ik het het beste mee.

Ik begin eerst maar eens met mn vrouwtje en de buren een gelukkig nieuwjaar te wensen.
Dan lekker een fles champange delen. en mn spulletjes in de gang zetten.
Eerst eens genieten van al het moois om me heen en dan zelf starten.
Ga dit jaar maar eens een goedkoop openingsprojectje in elkaar zetten.

6 x Deze rakker a 5 eurotjes per stuk
Gecombineerd met 3 x a 8 eurotjes

Lekker even de buurt irriteren en daarna genieten van al het andere moois wat in mn collectie zit :)

Na vrouw, kind en vrienden gelukkig nieuwjaar te hebben gewenst beginnen we traditioneel met een mat en lekker rond kijken wat er in de buurt nog meer wordt aangestoken. Meestal niet zo veel dus daarna begin ik rustig met de rest :)

afhankelijk van het concurerende spul om me heen vermoedelijk 2x Extreme Salute, gevolgd door unukulhai, zena revolution, treasure 2.0 en tot slot tripple freestyle madness....

Ik begin met een 100.000 klapper.. opvolgend met wat kleine ram blokjes, opweg naar de steeds betere kwaliteits cake's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan