Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

lekker ontspannen met een glas champagne een beetje kletsen,
Ik open met de great wall of china en daarna 2x een outrageous.
Dit is alles wat ik afsteek om 00:00 eigenlijk..

Niks......wacht altijd 10 minuten. Eerst iedereen gelukkig nieuwjaar wensen. Ik start met 5x een Centipide doorgelont. Daarna zie ik wel. Begin meestal klein. De grote cakes rond 00.30 uur.

Ik ga beginnen met deze jongen:

KNALLEND HET JAAR IN. :thumbsup::thumbsup:

pict0010x.jpg

:handsup:

12 uur , das de tijd om eerst te genieten !
Eerst een slokkie naar binnen, jah jah jongens gewoon 1 slokkie.
Vervolgens een 5 min filmpje maken van de skyline met een peukie erbij. En dan als een speer me spullen pakken, en dan rammen !!!!

begin natuurlijk met de secret salute om even aandacht te trekken en de buren de stuipen op het lijf te jagen :p en dan lekker opbouwen met erna Golden show en elegance :D

Ik ga beginnen met een karton Warrior Collection, overlappend doorgelont :) en daarachter op het laatst een Crackling Chry.

nja rond half 1 niet om 12 uur beetje wachten kijken naar andere hun vuurwerk dan:

3x dutch thunder tegelijk gevolgd door rush - steengoed en dan wave willow en eldorado tegelijk

2x The chain 500 van Chooet
Potten, cakes en deze jaar geen pijlen want vorig jaar ging het flink mis.
Om ~kwart over 1 ~half 2 nog overblijvende shit (Rotjes, babypijltjes enzo) in de fik.Daarna binnen lekker feesten tot 3 uur
3 uur gaat iedereen naar huis en om half 4 slapen :P

Ik denk dat dit een project wordt met Hoogmoedjes in een paar salvo's van drie of vier. En daarna een mooi sier-project waar ik nog steeds niet helemaal uit ben :D

Ik begin meestal tegen 00:15 dan is het wat rustiger aan het worden en heb ik van al het andere kunnen genieten en kan ik met mijn eigen project starten.
12 x Big19 door gelont met eind 4 Hardix salutes. Uiteraad wat fontijnen ed cakes tussendoor en matjes tussendoor. komt goed.

Ik wacht af tot 20 over 12 ongeveer. Dan pakken w het project met eerst wat kleine dingen. Darna komt in v-shape2 golden brocade. Daarna komen 2 keer een w-shape van 3 golden brocaden. Daarna eindigen we met dutch thunddr en nog een cake tegelijkmaar welke weten we nog niet.

Ik denk zo rond 10seconde voor 12uur de cobra 6 aangestoken word en daarna de Scorpion king van Lesli met wat knockouts en pijlen.

Maar 2 woningen in de straat dus maakt het opzich niet uit :)

Om 5 over 12 een pagara, daarna wat matten(chains,10-30-100k.) en wat mooi siervuurwerk.(Thor Draco,Cafferata waaiers, bonfire cakes etc.)

hahah ik zou het niet weten mis eerst jw417? of jw 337 of bs120 of mis eerst de 3jes en 5jes ik moet even kijken zie het wel:D

Back
Bovenaan