Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Vorg jaar was het een silver salute. Dat was een lekker begin zeg:p

Dit jaar weet ik het niet, ik denk gewoon weer een knalblok.

Afgelopen jaar de big mc thunder. Man die viel dus helemaal in het niet! Dit jaar de silver salute maar proberen??

ik ben vorig jaar begonnen met een paar matjes .
en ik geloof dat ik dat dit jaar maar eens weer ga doen .
het hoeft van mij geen dikke hindoe rol te zijn .
het gaat om het gevoel .

Kan 2 dingen doen. Precies om 12 uur een aandachtstrekkers (qua geluid, want iedereen zit dan nog binnen) aansteken, of wachten totdat de meeste 12uur-momenten weg zijn en beginnen. Vorig jaar was ik het eerste van plan, maar dit uiteindelijk toch maar niet gedaan. Er was namelijk op de hoek van onze straat een groep nederlanders met hun poolse vriendjes (verder niks mis mee!) die vrolijk om kwart vóór 12 begonnen... die hadden denk ik een biertje teveel op ofzo. Mocht verder de pret niet drukken en ben begonnen zo rond 0:10 uur en heb een geweldige jaarwisseling gehad!

Wij beginnen juist met de kleinere cakes en pijlen en bouwen het langzaam op. Na een uurtje zijn dan de grote cakes ook geweest en gaan de minder grote vuurwerkliefhebbers meestal weer naar binnen. Met een select groepje blijven we doorgaan met wat kleiner spul en restanten. Rond 01.55u sluiten we dan af met of een laatste blok of een mat. Rommel beetje opruimen (morgen is er weer een dag), weigeraars verwijderen en snel naar binnen voor een biertje en een goede hap eten!

Hier in de straat is haast niks te doen. Dus met de heavy legend serie zal ik iedereen eens naar buiten toe jagen :)

Ik zou graag willen beginnen met 2* Blue Thunder, de knalbak van Evelution Fireworks, echter wacht ik alleen de prijs, en een demo af.

Maar op film ziet hij er goed uit. :D

Mijn gedachte zijn veranderd, ik wacht eerst een tijdje met stoken en begin pas rustig.

Dit omdat ik voorgaande jaren merkten dat verschillende personen zaten te wachten, of wel konden huilen omdat ze troep hadden gekocht, ik laat hun dus eerst plezier hebben, ik vermaak mezelf daarna wel.

Doe het dus een stuk rustiger aan, maar de 2* Blue Thunder word nog wel geschoten, echter niet om 00:00 uur.

helemaal niks. Eerst ff genieten al het mooie om me heen, en daarna zelf helemaal los gaan!! Denk dat ik dan met een 100k begin ofzo!

eerst eens kijken hoeveel mensen er hier vuurwerk afsteken ik woon sinds een jaar eigenlijk op mezelf maar nog geen O&N hier meegemaakt overdag eens informeren bij de jongetjes op straat af er niet een soort traditie is hier om het op 1 plaats te doen aangezien hier zulk mooi plein/veld in de buurt is en dat we er een buurt project van maken onder het motto

BIGGER , BETTER , LOUDER

Het unlimited colourfull assortiment van bonbridge, en daarna waarschijnlijk een lekkere cobra6 o.i.d.

Dat gaat bij mij zeker de 4 Seasons worden. In totaal 100 schoten, dat moet zeker een goeie opener worden!

ik denk dat wij beginnen met even genieten van ander vuurwerk. vorig jaar voor het eerst siervuurwerk en toen zagen we bijnan niks van anderen. maar dit jaar denk ik kwart over 12 dan word het hier al wat rustiger dat we dan ons projectje schieten. zijn ongeveer 10 tot 12 cakes dat project en is voor het eerst dus moet vast goed gaan ;)

Misschien dat ik een gelijkwaardig project afsteek als met mijn 10.00 project. Ik denk dat aan even stevig knallen. 2 x secret salute of silver salute.

Back
Bovenaan