Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Het project dat ik niet heb afgestoken toen Oranje de WKfinale verloor :D het staat achter me in de kast en 't is hopen dat 't schilderstape zolang houdt...

dsc01280a.jpg

Oh, ik heb nu al zo'n medelijden met de mensen in mijn buurt :angel: ... NOT :devil: :holland: :D

Dat was een Silver Salute maar ik wil de buren niet meteen op me af hebben dus nu maar iets rustiger beginnen.

het zal worden smorgens om klokslag 10.00
1x 100.000 klapper van horsebrand 1/1
10x 4inc salute (white-lotus)
en dan ben niet alleen ik, maar ook heel de kempen wakker denk whahahhahah lol.
greets barroci cioa.

Ik denk dat je mij wakker hebt gemaakt met die 4inch salutes. Ik ben vanmorgen wel wakker geworden van 10 salutes iig :p

Cobra6 2g, rol ik m over het ijs.. Gaat ie uit.. Alsnog opnieuw aangestoken en gelijk een boze buurman!

ik stak vannochtend een doorgelont pakje binkies de lucht in, was wel geinig, eerst ging er eentje af daarna volgde er 5 tegelijk :D

paar minuten later stond iedereen buiten:)

zwager begon met een zink 901:wink:

10 uur ging niet lukken aangezien ik in een vuurwerkwinkel aan het werk was.

Zijn om 5 uur dicht gegaan en hebben toen het volgende onder genot van bier en campagne afgestoken:

1x extreme salute
1x full loaded pot
1x mystic world
1x energy bomb
1x crossfire
1x super 500

Was ons verlate 10.00 projectje:D

Geld 10 uur s'avonds ook:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar goed zoals gewoonlijk begin ik 10 uur smorgens altijd met enkele matten

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Om 10 uur 1e knaller van de dag, een fenix nitraat, en bij de overburen gaat gelijk het autoalarm af.

1x 100.000 (Triplex)
10x 2,5" Thunderstorm
9x 4" White Lotus
20x 3" White Lotus
1x Screeming Cake van Pro-Line

Filmpjes volgen in de loop van de week.

Had deze keer een 100.000 Horsebrand hehehehe maar had het gedaan om 7:30......
Buurt boos mensen dreigen met politie bellen en zeggen dat ze hier voor hun rust waren (Was in een vakantiepark met mijn beste vriend bedoelt om GEEN Vuurwerk af te steken heheheheheheheh )

Gelukkig hebben we nog wat maanden om hier over na te denken.

Een harde opening zonder je maten zuigt. Mocht ik thuis zijn, dan overweeg ik eens met iets kleins te openen.

Back
Bovenaan