metallicafan
VWC lid
over 3 kwartier begint dan eindelijk dit programma op ned 3.
Kijken dus!
Kijken dus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat er weer geen onderscheid gemaakt kon worden tussen legaal en illegaal vuurwerk.
Dat de maatschappelijke kosten van vuurwerk worden meegenomen is niet meer dan reeel. Overigens lijken mij de kosten nog hoger aangezien extra inzet van hulpdiensten etc niet werden meegenomen. Dus nee was in mijn ogen best ok
Ik vindt het eigenlijk wel meevallen. Er werd keurig uiteengezet waar de kosten inzitten, van kruit tot pakket. De toon van lesli was in mijn ogen wat ongelukkig. ....Al die veiligheids regeks zijn maar onzin..... ik weet niet of dat het handigste pr verhaal is. Dat de maatschappelijke kosten van vuurwerk worden meegenomen is niet meer dan reeel. Overigens lijken mij de kosten nog hoger aangezien extra inzet van hulpdiensten etc niet werden meegenomen. Dus nee was in mijn ogen best ok
Ik vond Lesli samen met die man die zei dat verboden geen oplossing was de enigste normale in de zaak. Die verkeersborden, met een strijker zegt die man ook nog. Die zijn verboden en al dan niet zijn het vandalen die de boel slopen MET vuurwerk en niet DOOR vuurwerk.
Is gewoon een slecht programma maar al op handen gedragen door wat freaks hier die zoals Vuurvent direct aangaf Ruben afkafferen. Ik kon dit van te voren wel zeggen dat het negatief ging uitvallen
Wat denk je dat de maatschappelijke kosten zijn van een voetbal wedstrijdje ajax feyenoord?
Kosten mogen wat mij betreft 1 op 1 aan de clubs worden doorberekend. Als ze dat niet kunnen dragen dan sluiten ze de deuren maar. Zal er geen traan om laten
De rekenkamer heeft het woord verbieden niet in de mond genomen meen ik. Slotwoord was maak het nog wat duurder scheelt wellicht wat slachtoffers. Tuurlijk is er veel af te dingen op een aantal van de berekeningen. Arbeidsverzuim werd op 1.7miljoen gezet. Dat kan best als niemand blijvend letsel zou overhouden. Bij blijvende ongeschiktheid zit er snel een jaar of 50 aan uitkering aan vast a 20k per jaar....per persoon...