Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kosten mogen wat mij betreft 1 op 1 aan de clubs worden doorberekend. Als ze dat niet kunnen dragen dan sluiten ze de deuren maar. Zal er geen traan om laten
Heb hem net even snel terug gekeken via uitzending gemist en vond het een leuke uitzending. Tuurlijk wordt er geen onderscheidt gemaakt tussen legaal en illegaal, maar ze brengen wel in beeld wat de kosten zijn waar de maatschappij mee te maken hebben (wij zijn als freaks natuurlijk erg kritisch).
Morgen ga ik dit met mijn leerlingen bij economie kijken, hopelijk kan ik er een paar laten inzien wat de kosten zijn van vernielingen.
Ik vraag me af hoe het zit met het BTW dat er over vuurwerk wordt betaald. 21% van de geschatte 75 miljoen is ruim 15 miljoen euro. Hiermee kan toch een aanzienlijk deel (bijna alles) van de schade die in het programma is berekend betaald worden. Of zie ik dit verkeerd?
Ik vraag me af hoe het zit met het BTW dat er over vuurwerk wordt betaald. 21% van de geschatte 75 miljoen is ruim 15 miljoen euro. Hiermee kan toch een aanzienlijk deel (bijna alles) van de schade die in het programma is berekend betaald worden. Of zie ik dit verkeerd?