Wat is voor jou de ideale stooklocatie?

Mijn oude buurtje waar iedereen je kent! Waar de buurt altijd naar mijn 20:00 showtje kwam kijken! Waar ik overal in de straat werd uitgenodigd voor een hapje en een drankje!

Voorheen mijn straat. Parkeerplaats met speeltuin, maar vorig jaar bij mijn maatje zijn nieuwe huis. Doodlopend kruispunt naar parkeerplaats was misschien nog wel beter

Beetje ruimte, en het liefste weinig straatverlichting in het verlengde.
Wel in een bebouwde kom graag.
Heb ooit eens buitenaf oud en nieuw gevierd, maar dan is de beleving toch anders

Lijkt me geweldig om net buiten het dorp hier te wonen. Met een vrij stuk land daarbij en weinig buren om me heen. Schuurtje ombouwen tot kroeg en daar met vrienden en familie de hele dag oud en nieuw vieren. Overdag carbid schieten en dan om 6 uur beginnen met stoken. De hele avond door

Sowieso in een bebouwde kom met een aanwezig maximaal briesje van windkracht 2.

Wij hebben voor 2 jaar terug een speciaal plekje gecreëerd ter ere van het overlijden van mn schoonmoeder en gaan daar nu voor het derde jaar straks heen in januari...

Dat is een prachtige plek aan een recreatieplas en we hebben nu al 2x een windstille avond gehad die dag en om dan je spulletje in de hens te steken aan het water met de weerkaatsing van het water van al het moois en de maan!!!!

Prachtig

Ideaal gezien een leuk grasveldje, mits het niet geregend heeft of een grote parkeerplaats, maar sta meestal gewoon voor de deur te knallen:rolleyes:

Voor de oprit op straat. Buren zorgen dat ze de auto's aan de kant hebben zodat ik een mooi stuk vrij heb en iedereen veilig kan kijken.

Hier achter het huis zit een speeltuintje met een voetbalveldje, ideaal om lekker los te kunnen gaan.
2 jaar geleden voor het laatst voor op straat gedaan maar daar werd de overbuurman niet heel blij van.

Back
Bovenaan