Wat is jouw vervoer?

My new ride :cool: Mazda 323F 1.8 16v

os8h88.jpg

@vincmeister: volgende keer wel ff oppoetsen voor de foto he....;-)wel super gaaf om te doen. Lekker smerig worden en afzien...

Afgelopen 2 jaar heb ik het gedaan met een Volkswagen Golf 2 1.6 CL
Had genoeg ruimte om vorig jaar 13 karton en losse dingen mee te vervoeren dus ruimte was geen gebruik, wou zelf al heel graag een andere en liet mijn oog op onderstaande Fiat vallen.

Lekkere wagen en trekt hem nog flink door ^^

Fiat Grande Punto 1.4 '09 Edizione X Uitvoering
DSCN0101.jpg

image.jpg

Ik heb een iets bravere mazda dan pyromaniac... Maar er passen wel lekker veel kartonnetjes in de kofferbak.

Laatst bewerkt:
Ik ben de trotse eigenaar van een Skoda Fabia Comfort, Tsjechische topkwaliteit! Dit zijn de specs:

- bouwjaar: 2009, 2e hands overgenomen in 2011.
- haalt binnen de bebouwde kom 50 km/u en op de snelweg 120, in extreme gevallen zelfs 130 km/u.
- navigatie: cd-rom met routes voor heel Nederland (helaas in dashboardkastje doormidden gebroken.)
- plek voor chauffeur en bijrijder, achterin 2 kinderstoeltjes.
- zijramen achter voorzien van Nijntje zonneschermen (met plaatje van auto)
- geluidsinstallatie: cd-speler voor kinderliedjes

En alsof dit alles nog niet genoeg is, biedt deze stationwagon-uitvoering ook nog eens volop ruimte om grote hoeveelheden vuurwerk te vervoeren:D

Ondertussen is mijn Impreza zo goed als klaar. Vanavond het motorblok erin hangen en alles weer goed aansluiten. In het weekend nog even nieuwe banden om de nieuwe velgen leggen en dan kan hij begin volgende week weer voor een APK gekeurd worden. De afgelopen twee maanden heeft hij stil gestaan en is hij motorisch zo goed als nieuw. ECU staat nu op 1.3 bar afgesteld, dat word 1.5 straks (op ongeveer 350PK).

Motorisch
- Motorblok aangepast en gereviseerd (medio november 2013) door Veldetuning op zijn vermogen - TD05-16g turbo - Bollen Racing BOV - EMS ECUtek door Mark Verhoeven afgesteld op 298,7pk - Walbro fuelpump - Wiseco gesmeden zuigers - ARP kopbouten - Mishimoto FMIC - Samco silicone intercooler hoses - NGK bougies - Magnecor ignition leads - Apexi open airfilter - 3" supersprint open downpipe - 3" open systeem van voor naar achter zonder cat - Prodrive demper - Exedy clutch - STi shortshift

Exterieur
- STi luchthapper motorkap - luchthapper op het dak - STi V5 achtervleugel - Heldere koplampen - Heldere knipperlichten - P1 bumperlip - Voorbumper aangepast voor FMIC - Emblemen verwijderd - Donkere raamband

Onderstel
- Tarox F2000 remschijven - Cosworth remblokken - Goodridge RVS remleidingen - KW coilovers - Rota SDR 17" kleur goud met Nexen N8000 215/40/r17

Interieur
Stars 25 bekleding - Apexi RSM controller - Prodrive mattenset - Meters in dashbord (olietempratuur/turbodruk/oliedruk).

Ziet er héééél goed uit! Mag ik vragen wat voor een motor (merk/type) het is? Ik kan het er namelijk niet direct uithalen. Weet alleen dat ik heel jaloers ben! :rolleyes:

Van origine is dit een suzuki gsx 1100 uit 1980. Alleen het frame en blok zijn nog origineel... achterbrug is van een honda vfr. Voorkant is een gsxr 750. Kontje en uitlaat zijn eigenbouw. Uitlaat is gewoon een holle pijp en met 4 powerfilters maakt dat een gigantische bak herrie haha :)

dit jaar jammer genoeg minder veel kunnen doen aan me auto dan ik had gehoopt maar komt komend jaar zeker goed.
onderstel is nu nagenoeg af, ik ben hem aan het bouwen voor het circuit dus is ook echt me tracksletje :P.
heb met mijn huidige motor 1.5 vtec-e en onwijs lange v-bak (120 in me 2 -_-') beste tijd van 2.22.8 gereden op CPZ.

1077272_513992245341207_1053384906_o.jpg1015402_401964773249212_1183808698_o.jpg

mods. onderstel
D2 schroefset
Toyo R888 semi slicks
brembo brakemax schijven (word een 330mm bigbrake kit)
ferrodo ds2500 blokken
Beaks tiebar
ASR subframe brace
21mm eibach swaybar achter
19mm swaybar voor
Interieur
QSP drift spec kuipstoel
Takate 4 punt 3'' gordel
Motorisch
Skunk2 megapower R catback
Weksos carbon cold air intake

auto gaat over 2 weken op stalling, na die periode word me motor geswapt naar een b18c-r 98 spec, word er een kooi ingelast en worden de laatste onderdelen voor me onderstel erop gezet zoals remswap achter.

Van origine is dit een suzuki gsx 1100 uit 1980. Alleen het frame en blok zijn nog origineel... achterbrug is van een honda vfr. Voorkant is een gsxr 750. Kontje en uitlaat zijn eigenbouw. Uitlaat is gewoon een holle pijp en met 4 powerfilters maakt dat een gigantische bak herrie haha :)

lekker creatief dus!
Altijd mooi, dit soort creaties. Kom ik met mn nagenoeg standaard GSF-je aanzetten haha

Back
Bovenaan