Wat is jouw vervoer?

Leuk dat dit topic nog een beetje actief is :D

Nee ik bedoel de BMW van Georg Plasa. Helaas is de auto en de rijder op het zelfde moment overleden vorig jaar. Wat een beest was dat. Dat geluid is pas goddelijk.

http://www.youtube.com/watch?v=l-lbxIJD3V8

Wat een geluid zeg :|

DSC_0021.jpg

daar hoort dus wel een nieuwe dyno grafiek bij natuurlijk!:D
Jim-R33-GTR-493-PS.jpg

Nieuwe Okada Coils:
DSC_0659-kopie.jpg

Blijft een lekker kontje zo:D
DSC_0038.jpg
:bonk::thumbsup::droolthum

mmm allemaal koekblikjes :P Niemand met echt vervoer ?

Mn duc :D
Bekijk bijlage 9204
Hehe, mooi ding :D

Hierbij mijn ride :D

Bekijk bijlage 9892

BMW E30 318i 105pk ;)
Kleur: Bronzitbeige
Bouwjaar: 1985, dus 27 jaar oud (oldtimer :D)

Natuurlijk wordt dit wagentje regelmatig goed verzorgd :P
Geniaal, de E30 318i vind ik één van de mooiste uitvoeringen van bijna de hele bimmer reeks.

:applause:

Bekijk bijlage 10984
hier moet ik alles in kwijt
kofer bak vol met boxen en versterkers dus mooi op de achterbank en bij rijders stoel

Lekker laag dat ding zeg :D

Heb al enkele jaren een Citroën Berlingo. Prima autotje en vooral erg handig! :)

Bekijk bijlage 10986

Haha, zo mag onze berlingo ook wel gevuld worden :D:D

Vooral blijven posten allemaal, leuk om te zien wat hier allemaal rijd :bye:

Laatst bewerkt:
Ben nog bij Dumpd geweest deze zomer en bij de end of year meet van de wanganwarriors.

008_jpg.jpg

009_jpg.jpg

110_jpg.jpg

Op zandvoort met de skylineclub
395235_278656122244187_846545527_n.jpg

bij the end of year meet nog een paar fotos geschoten samen met een klassieke Skyline, een C210.
8199225163_9b98ed24d8_b.jpg

8199226875_e116b0c311_b.jpg

ze gaat na de feestdagen weer naar Pro Import voor een extra krachtkuurtje. van 493pk en 542nm op naar de 550-560pk :D

GTRulez, dat had ik moeten weten dat jij ook aanwezig was bij de WanganWarriors meeting. Ik was er ook :D

Nice! was je zelf ook met een auto gekomen? misschien heb ik m wel op de foto staan. ;)

De GTR stond helaas een beetje in een hoekje weg gefrommeld naast een heg vlakbij de ingang waar iedereen langs reed. dus hij viel niet echt op. dat doet ie zowiezo al niet vanwege zn grijze kleur en standaard look.

als je zegmaar op foto 3 naar achteren loopt dan echt om de hoek van het gebouw helemaal achterin haha.

volgend jaar zul je me vast wel weer tegenkomen op div evenement zoals JAF streetpower, fast car festival, wangan meets, dumpd etc.

Haha ondertussen ben ik ook flink bezig geweest met deze hobby. Ik rijd ook wat Japans en niet geheel standaard haha.

foto (2).JPG

foto.JPG

Ik rij nu nog op een fiets, Maar als het een beetje mee zit met de staatsloterij trekking dit jaar rijd ik volgend jaar een Rolls Royce Phantom ( Met Chauffeur, want rijbewijs is er nog niet:bonk: )

Maar nu maar weer terug naar de pijnlijke waarheid:D

Een fiets is toch ook wel makkelijk

Groetjes, ( Leuk topic trouwens:) )

Hele mooie '99er Ruben :thumbup: ik bezit er ook 1 (zie enkele pagina's terug) en het blijven hele leuke en snelle wagens.

Wat heb je er zoal aan gedaan, en lid op het subaruclub.nl forum?

MY00, en pas eind 2002 op de weg gekomen. Ja hij zit nu op iets minder dan 320PK, TD05-16G turbo, FMIC, 3" open systeem met Prodrive einddemper, Bollen Dumpvalve, EMS chip. Nog wat meer kleine dingen.

Mooie impreza! i like!

Heb dit seizoen ook niet stil gezeten!

De R33 GTR V-spec heeft de volgende upgrades ondergaan:
Hypertune Billet Fuelrail
Injector Dynamics 1000cc Injectoren
Turbosmart FPR800 Brandstofdrukregelaar
Bosch 044 brandstofpomp
Nismo Intake Plenum (momenteel enige in nl op een R33)
Nitto stalen pakkingen
HKS R Type Front Mount Intercooler
Koyorad Radiator
Remap

zit nu op 565Pk, 624Nm. het mooie is dat ie dat over een heel breed toerenbereik levert en nu een heerlijke respons en soepel karakter heeft!
is nog steeds met standaard blok en cams, blijft netjes op temperatuur. geeft op het circuit geen krimp!
Jim-R33-GTR-565-PS.jpg

Filmpie!

Nog een fototje onder de kap, veerpootbrug zit er inmiddels weer op
181458_491906177530373_594895666_n.jpg

Heb dr afgelopen zaterdag weer weggebracht, 2 uitstapjes gehad op zowel Assen als Zandvoort omdat de remmen na een aantal rondjes veel te heet werden.
Nu gaan er echt serieuze remmen onder komen.
AP Racing 378x36mm J hook schijven
AP Racing Pro 5000+ Race Remklauwen
Performance Friction Enduro (2,5cm dikke) remblokken
de Brackets en Bells worden op maat gemaakt omdat het anders niet onder 18 inch past. word iig velgvullend ;)remmen zal die! word de grootste remmenset die onder een straatlegale R33 in nederland zit :P Pro Imports Time Attack auto heeft exact dezelfde set up

Mooie impreza! i like!

Bosch 044 brandstofpomp
Nitto stalen pakkingen
Koyorad Radiator
Remap

zit nu op 565Pk, 624Nm. het mooie is dat ie dat over een heel breed toerenbereik levert en nu een heerlijke respons en soepel karakter heeft!
is nog steeds met standaard blok en cams, blijft netjes op temperatuur. geeft op het circuit geen krimp!
Jim-R33-GTR-565-PS.jpg

Filmpie!

Nog een fototje onder de kap, veerpootbrug zit er inmiddels weer op
181458_491906177530373_594895666_n.jpg

Heb dr afgelopen zaterdag weer weggebracht, 2 uitstapjes gehad op zowel Assen als Zandvoort omdat de remmen na een aantal rondjes veel te heet werden.
Nu gaan er echt serieuze remmen onder komen.
AP Racing 378x36mm J hook schijven
AP Racing Pro 5000+ Race Remklauwen
Performance Friction Enduro (2,5cm dikke) remblokken
de Brackets en Bells worden op maat gemaakt omdat het anders niet onder 18 inch past. word iig velgvullend ;)remmen zal die! word de grootste remmenset die onder een straatlegale R33 in nederland zit :P Pro Imports Time Attack auto heeft exact dezelfde set up

Kom je toevallig volgende week ook in Zevenaar. Customer blower meeting

Mooie impreza! i like!

Bosch 044 brandstofpomp
Nitto stalen pakkingen
Koyorad Radiator
Remap

Zeg ik iets geks of zit je stuur aan de rechterkant? :p
(of is dat filmpje de pro imporst set up auto??)

Stuur zit practisch altijd aan de rechterkant bij dergelijke auto's. Ze worden veelal geimporteerd uit Japan. Je went er onwijs snel aan. Ik heb twee weken in een Miata MX5 turbo gereden met het stuur aan de rechterkant. Binnen een half uur ben je er aan gewend en alleen bij parkeergarages en McDonalds was het lastig. Had dan zo'n afvalprikker mee om die parkeerbon er uit te kunnen trekken zonder gek te moeten doen haha. Ben er ook een keer achteruit in gereden, net zo grappig.

Stuur zit practisch altijd aan de rechterkant bij dergelijke auto's. Ze worden veelal geimporteerd uit Japan. Je went er onwijs snel aan. Ik heb twee weken in een Miata MX5 turbo gereden met het stuur aan de rechterkant. Binnen een half uur ben je er aan gewend en alleen bij parkeergarages en McDonalds was het lastig. Had dan zo'n afvalprikker mee om die parkeerbon er uit te kunnen trekken zonder gek te moeten doen haha. Ben er ook een keer achteruit in gereden, net zo grappig.

Oplossing voor de parkeergarage had je al gevonden,
Oplossing voor de mac is ook niet zo moeilijk; gewoon fatsoenlijk eten kopen :)

Overigens mijn ride;
20130421_114252.jpg

Suzuki GSF600 S, afgeknepen op 25 kw met Leovince SBK uitlaatje er onder en wat andere kleine details..

Kom je toevallig volgende week ook in Zevenaar. Customer blower meeting

Zat er wel aan te denken maar ik kan niet komen, zijn momenteel met de remmen bezig. omdat die dusdanig groot zijn voor 18 inch worden ze op maat pas gemaakt :) daar gaat wel wat tijd in zitten:wink:

komen wel mooie auto's op af, heb al is foto's bekeken van de vorige keer.

en baassie het stuur zit inderdaad aan de rechterkant. dit valt ook heel moeilijk om te bouwen omdat het stuurhuis niet aan de andere kant past. het word wel gedaan door een klein aantal bedrijfjes maar het kost een godsvermogen om te laten doen, en imo hoort het gewoon bij zo'n auto!
op sommige wegen is het ff lastig als je achter een trekker oid zit, want je ziet niet wat er je tegemoet komt. vaak is het afwachten tot een bocht zodat je erlangs kunt kijken, dan inschatten of het gaat en dan volgas ervoorbij (das dan wel zo gebeurd :P )

parkeergarages probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. vaak schraap ik daar ook mn bumperlip op vanwege de helling en dat vind ik zonde. Mcdonalds is gewoon ff naar binnen lopen, of ff iemand vragen of ie mee door de mcdrive wil! :P

auto in het filmpje is mn eigen auto. ;)

Zo de Impreza word ook onder handen genomen voor Mike van der Velde (Veldetuning). Had was last van de krukaslagers dus die worden vervangen. Daarom ook gelijk het hele motorblok weer een revisie, alsof het al niet genoeg kost. Heeft nu al een maand stil gestaan omdat ik er niet mee wil rijden met zo'n probleem. Snel het motorblok eruit en dan weer een tijd wachten tot ermee gereden kan worden. Gelukkig heb ik nog een auto (E36) dus hoef niet te fietsen!

mijn favoriete vervoersmiddel, al is ie niet echt geschikt voor woonwerkverkeer. heel veel vuurwerk mee gaat ook niet, maar daarvoor pakt men de vierwieler.
2013-09-11 20.20.33.jpg

Back
Bovenaan