En, is afgelopen oud en nieuw bij iemand het mooist geweest dit jaar?
Hier zelf niet helaas. Qua vuurwerk en het weer hadden we echt niets te klagen, want wat ging er een vuurwerk de lucht in hier in de buurt en het weer was al met al ook dikke prima. Vorig jaar met Djaimy en Mike gevierd, met mede liefhebbers stoken is zoveel belangrijker dan de hoeveelheid vuurwerk. Samen je passie uitvoeren is voor mij het belangrijkste en draagt voor het grootste gedeelte deel bij aan de sfeer.
Nou heel eerlijk.. ik denk dat afgelopen jaar een van me mooiste was.
Ik vierde dit jaar oud en nieuw bij me schoonzus.
Die woont na genoeg in de straat bij Pyroteam Utrecht.
Uiteraard wist ik van zijn show plannen, dus had ik ook wat leuks om na uit te kijken.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Uiteindelijk hebben we op de dag zelf besloten onze krachten (lees vuurwerk) te bundelen.
Dit resulteerde in een avond met extreem veel en mooi consumenten vuurwerk en niet heel onbelangrijk een boel gezelligheid.
Ik denk dat je die gekte in de loop van het jaar wel voorbij ziet komen in zijn filmpjes.
Een gezellige buurt feest is het geworden,
Om 18.00 even ingeluid met wat leuke vuurwerkjes.
om 20.00 uur een show van +/-50 boxen/potten ofzo,
Om 22.00 uur nog een show met enkel Zena boxen en potten (stuk of 20 denk ik)
En om 00.00 uur op ons gemakje compoundjes potten fonteinen pijlen etc gestookt en op film vastgelegd.
Dus eigenlijk was dit een heel geslaagd leuk oud en nieuw, totaal anders dan hoe ik het normaal zou vieren.
Maar het was zo ontzettend gezellig!