Wat is jouw mooiste oud en nieuw tot nu toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oei, mooiste oud & nieuw tot nu toe? Dat is nogal een vraag zeg..
Om te beginnen 1976/1977, de eerste met een eigen zak vuurwerk. 1978-1979, totaal ver-vuurwerkt, bezeten erdoor. En door de extreme winterse omstandigheden, toen is toch de basis gelegd met het juiste oudjaar gevoel. 1999-2000, bijna geen vuurwerk afgestoken, wel 101% beleving in centrum Den Haag, absurd. 2007-2008 door de grote groep liefhebbers en alles was er; carbid, van baby scheetje tot 4", groot vreugde vuur, oliebollen in de straat en het 'pijlen uurtje' in de schemering. 2020-2021, verbod met cat1 sessies overdag en in de vroege avond. Langzaam steeds dikker, ook door de afstekende buren/omgeving, naar maximaal stoken om 00:00. Toch mooi sfeertje.
Maar goed, ik hoop dit jaar aan het lijstje toe te voegen en hoop dat iedere liefhebber een top oudjaar gaat beleven. :handsup:

Herkenbaar wat vele hier al zeggen. De mooiste o&n's waren toch wel degene waar je voor een paar tientjes de hele dag zoet was. Om 10:00u, het liefst al wat eerder, beginnen en de hele dag struinen met een rugtas vol rotjes, babypijltjes, thunderkings en al dat andere kleine spul. Gewoon lekker simpel. Het vuurwerk mag nu dan mooier en groter zijn maar als ik naar mezelf kijk dan geniet ik toch meer van het kleine spul. En je mist het pas als het verboden is. Maar die tijden zijn helaas geweest en dat zijn nu mooie herinneringen. Nu mag je blij zijn met elke keer dat je vuurwerk kan afsteken.

Heel erg lastig om dit te bepalen, elk jaar heeft wel wat gehad zeg maar. Afgelopen 2 jaar in kleinere kring met wat minder spullen heb ik misschien wel mooier ervaren als de jaren ervoor. Maar toch de jaren 2008 t/m 2012 waren wel echt top moet ik zeggen, van 10 tot 01:00 volop stoken met 10 man ofzo, heerlijk.

Dit was voorheen 2013/2014 de mooiste jaarwisseling.

Maar vorig jaar was echt uniek en ook de allermooiste. Wat was het feest van 30 december in de nacht van 31 december. Zag overal opeens vuurwerk was echt zeer mooi en voor mij de meest unieke jaarwisseling. 00:00 1 januari was ook heftig en hoop dit jaar weer op een waar spektakel.

Hoorde de politie nog zeggen heren matig het drinken van bier(agent wist niet dat het 0.0 was) en zet de muziek zachter fijne jaarwisseling. En zo was er een vrijbrief om te knallen op 30 december 00:00 31 december wat een spektakel was dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan