Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leuk topic idee! Ik kijk nieuwsgierig mee. Heb nog nooit een 30mm 100sh geschoten (had met cakes altijd t idee dat 25mm even groot overkwam), maar daar komt dit jaar verandering in
Mss kom ik er nog op terug.. Maar vorig jaar toch wel erg onder de indruk van de Insane Crown Bomber. Hoop geweld, felle kleuren en mooie spreiding. Dus "dikste" denk ik toch deze, immortal gold kun je wle rustiger van genieten.
Pfoe ik heb behoorlijk wat beukers in de straat gehad maar de absolute topper blijft voor mij de Snowstorm batch 2016. Abnormaal grote spreiding voor een NL consu blok en klapte ook nog lekker laag
Mijn naam grotendeels aan te danken en ook de opleving van de hobby, Elegant night van Funke zonder twijfel. Op de Nederlandse markt zou het de Black panther van Luypaers zijn die zelf geschoten is. Welke ik het liefst zou willen schieten wanneer alles mogelijk zou zijn waren het de Branco of de Mega willows van de oude EVO batches en lijn.