Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook definitief uit, ga het budget verhogen. Wil me zelf verzekeren van een aantal mooie producten voor volgend jaar. Budget zal dus puur verhoogd worden voor volgend jaar.

Heb dit jaar nog voor €0,- besteld. 2 Voorgaande jaren de bestelling die ik toen had geplaatst heb ik doorgeschoven naar dit jaar.

Ben eigenlijk ook niet van plan om dit jaar nog iets te bestellen.
Mocht er nog iets diks voorbij komen, dan ga ik misschien voor gaas.

Maar ben het niet van plan.

Ik heb €1300 als harde muur opgesteld en ik zal die muur alleen breken als er spontaan een bizar goedkope box langs komt ofzo

Dit jaar is wel een heel apart jaar voor mij qua budget. Pas met de jaarwisseling 2019-2020 heb ik weer kunnen proeven van deze liefhebberij na 14 jaar ploegendienst waar ik altijd met oud en nieuw aan het werk was. Afgelopen twee jaar heb ik behoorlijk wat besteld en doorgeschoven. Dit jaar een paar specifieke producten erbij en in totaal zit ik nou rond de 3k. Het is ook een beetje het gevoel van alles of niets dit jaar. Het budget volgend jaar zal rond de 1k zitten. Respect voor alle liefhebbers die vol gas gaan.

Budget flink naar beneden bij moeten stellen, ligt nu zo rond de €500/€700. Is voor nu denk ik wel genoeg om een uurtje te knallen van 00:00 tot 01:00

Nou oke zal ik het zo zeggen: Hij is nog net niet gebroken, maar er zijn een aantal producten die ik ongeacht van mijn budget wil hebben(ik hoop ze bij driesprong te vinden) en door de vuurwerk outlet bij vechtweelde heb ik net iets te veel impuls aankopen gemaakt waardoor ik zeker weet dat ik mij niet meer aan de €1300 ga houden. Allemaal goed geprijsde cakes die ik achteraf gezien makkelijk had kunnen laten staan want ik heb er al heel veel :frusty:

Mijn dochter is net geweest met een verrassing van maar liefst 200 euro!!!!! Ze weet hoezeer ik van vuurwerk hou maar dat ik ook dit jaar een beperkte budget had en nu ineens vanuit het niets komt ze met dit kadootje, er zit wel een addertje onder het gras, dit is mijn Kerstkado en dus met Kerst zelf krijg ik niets meer. :D haha Ik vind het prima, mij hoor je niet klagen. ik ga nu meteen weer even de vuurwerkwinkels afstruinen op het internet, krijg er nu weer heel veel zin in. :handsup:

Ik had een budget vastgesteld van € 1.000,00. We hebben nog een kleine 3 maand te gaan en ik zit al op € 650,00 :shocked:

Ik heb zo’n vermoeden dat ik over die € 1.000,00 heen ga :D

Mijn budget was eigenlijk €0,- voor dit jaar. Maar gelet op de onzekerheid of een aantal doorgeschoven orders uiteindelijk wel worden uitgeleverd (ik ga vooralsnog van uit dat het goed komt, maar ik sluit niet volledig uit dat er partijen vuurwerk de grens zijn overgegaan) toch maar €87,- vrijgemaakt voor een kartonnetje The Gunner.

Ik had een budget van rond de €1300 tot €1500 in gedachte. Ik heb echter nu al ruim €1450 uitgegeven, en ik ga bij nog 3 winkels bij bestellen :shocked: Misschien toch nog maar even budget opschroeven naar €2000 :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan