Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier totaal geen idee, maar het zal fors minder worden dan eerdere jaren. Ik neem me al jaren voor om flink te minderen, niet zozeer om het geld maar meer met de drukte die een redelijke collectie met zich mee brengt. De afgelopen 2 jaar met de verboden hadden we gelukkig wel wat compounds, maar niet zo gek als de normale jaren. Maar dat is me zo donders goed bevallen dat ik het nu door ga zetten. Gewoon een paar compounds, wat leuke cakes en veel klein spul. De sfeer eromheen is me veel meer waard dan als een gek hele avond met de dozen staan te sjouwen.

Dit is 100% waar, is een beetje een leerproces vindt ik zelf al je de absolute top na jaren gek doen gehad hebt!

Ik geef jaarlijks zo rond de 400 euro uit. Met de doorgeschoven bestellingen komt dat dit jaar uit op een prachtige 1000+ euro collectie. Ook mijzelf getrakteerd op een schietkistje. Dus dit jaar kan de buurt genieten van een showtje als nooit tevoren :handsup:

Een doorgeschoven bestelling van +- 1500, dan nog zo'n 1500 gereserveerd voor dit jaar. 1000 per jaar, maar dan ineens. En zal ergens wel weer teveel uitgeven.. :bonk:

Dit is 100% waar, is een beetje een leerproces vindt ik zelf al je de absolute top na jaren gek doen gehad hebt!

Het zijn prima jaren geweest zullen we maar zeggen. Nee maar het relaxte van een 'kleine' collectie is mij echt perfect bevallen. Je geniet echt zoveel meer van de sfeer op de dag.

Ik denk dat ik dit jaar tussen de 1300-1500 zal zitten. Vind dat ook wel een flink bedrag, maar een hobby mag geld kosten natuurlijk. Geld zal voor 90% uit compounds bestaan, rest wat cakes en klein spul.

Ik zit nou op een 1500 euro. denk dat daar nog een 1500 bij komt. Beetje het zelfde geld als andere jaren. Alleen dan minder vuurwerk gezien de nieuwe prijzen

Heb nog genoeg staan van afgelopen jaren wat nu wel opgehaald mag worden dus er zal weinig bijkomen...
Ligt aan de buitenkansjes welke misschien her en der op te pikken zijn maar meer dan 250 euro zal het niet worden * zeg ik nu *:angel:

Wat mijn budget is? Overschreden, dat is het. En het is nog niet over ook. Dit jaar is de collectie groter dan ooit met heel veel producten die ik al jaren op lijstjes had staan maar die er nooit van kwamen. Ik zal het binnenkort eens optellen, maar vier cijfers zal het zijn en ik hoop dat de eerste nog een 2 is...

Overigens heb ik daar zeker vrede mee, ik kan er wel van genieten als dingen een beetje uit de hand lopen :wink:

Hier totaal geen idee, maar het zal fors minder worden dan eerdere jaren. Ik neem me al jaren voor om flink te minderen, niet zozeer om het geld maar meer met de drukte die een redelijke collectie met zich mee brengt. De afgelopen 2 jaar met de verboden hadden we gelukkig wel wat compounds, maar niet zo gek als de normale jaren. Maar dat is me zo donders goed bevallen dat ik het nu door ga zetten. Gewoon een paar compounds, wat leuke cakes en veel klein spul. De sfeer eromheen is me veel meer waard dan als een gek hele avond met de dozen staan te sjouwen.

Hier ben ik het zo mee eens!

Geen budget, wel een voor mij bepalende realiteitszin. Geen collectie die uit zijn voegen barst (eerdere learning), maar wel kwaliteit. Ik ben ook niet iemand die 8 uur lang stookt.

Budget? Nait veul. Ik ga er maar van uit dat openstaande bestellingen dit jaar uitgeleverd mogen worden. Ik haal voor de zekerheid nog wat cakes uit Bels verder hier geen grote cakes/compounds...nou ja, een paar cakes gebeurt vast nog wel, en zwik fonteinen natuurlijk. Verder minder loon dit jaar, hoge kosten dus minder ruimte voor deze luxe.

Budget doe ik niet aan, maar ik kijk echt puur per product of ik het de prijs waard vind. Zeker met alle (logische) gestegen prijzen van dit jaar is het nóg meer koopjesjagen en afwegen, maar dat is wel iets dat ik gemist heb in de voorgaande jaren waar het vooral weelde was wat betreft lage prijzen.

Niet veel meer als de "oude jaren". Wat betreft de prijzen wordt het wel afweging, ik heb dan liever iets meer vuurwerk maar misschien iets minder "speciaal", dan dat ik me scheel betaal aan veel te dure boxen oid.

Is het corona niet dan is het iets met rusland en onbetaalbaar gas. Laatste bestellinkje net geplaatst geen compounds voor mij dit jaar. Het shoppen is klaar.

Ik zit nu op iets meer dan 1k uit doorgeschoven bestellingen. Naar verwachting komt er nog wat cat 1 bij voor de kids zodra dat in de winkel ligt en ik er niet af kan blijven. Maar verder wil ik eigenlijk niets meer bij bestellen, tenzij ik toch ergens iets tegenkom voor een prijs dat ik het niet kan laten liggen, maar de kans daarop word steeds kleiner.

Normaal kocht ik elke maand wel iets van 100 euro, maar dit jaar zal het niet meer worden dan 3 a 400 euro van mn 13e maand ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan