Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe al jaren niet meer aan een budget, dat heeft tog geen zin:bonk: Maar, dit jaar voor het eerst in jaren serieus minder uitgegeven. Vorig jaar is me zo goed bevallen met het mindere dat ik dat dit jaar weer wil. Meer van alles eromheen genieten, minder drukte en meer tijd voor alles. Uiteraard was het qua vuurwerk drama afgelopen jaar, al hebben wij wel wat boxen geschoten. Maar we hebben een prachtige avond gehad, dat willen we nu weer alleen met wat meer vuurwerk.

Ook hier doe ik niet aan een budget. Kan alleen maar verbroken worden. Ik probeer wel normaal te doen. Altijd staan er een paar must haves op de lijst die ik koop ongeacht de prijs. Ik wil tegenwoordig ook zeker voor kwaliteit gaan inplaats van kwantiteit.

Andere jaren altijd +/- €750, dit jaar zit ik daar al ruim over heen.
Ik vermoed dat ik rond de €1500 kwijt ben dit jaar met het gene wat ik nog ga bestellen.

Budget niet vooraf bepaald, maar wel paar k€ dit jaar. Wel goed om bij te houden, merk dat de rem er nu wel opzit. Dit ondanks de mooie aanbiedingen die voorbij komen.

dit jaar ietsje meer uitgepakt, zal rond de 1000,- zitten. Daarbij ligt de focus op vooral zoveel mogelijk variatie te hebben, dus 1x crackling, 1x strobes, 1x goud, 1x fluit etcetera.

Merk ook erg de behoefte om meer van de gevestigde producten uit te proberen, nu het nog kan...
Zie wel gebeuren dat budget steeds meer zal worden, uit angst dat het straks helemaal niet meer mag...

Budget doe ik niet aan. Ik kom elk jaar weer op zo'n €1.000,- uit. Blijkbaar is dat genoeg om een goede collectie te hebben, en eigenlijk kan het ook makkelijk voor 2/3 van dat geld.

Dit is een beetje een raar jaar met overgbleven voorraad, meegenomen orders, etc. En toch, als ik de freakwaarde van mijn lijst bij elkaar optel, kom ik weer rond (of net over) dat bedrag uit.

Budget doe ik ook niet echt aan. Heb nu voor 1100 euro aan bestellingen uitstaan en het is nu ook wel klaar. Behalve als er echt nog aanbiedingen komen van o die kan ik niet missen.

Hier ook niet echt een budget, naar aanleiding van afgelopen oudjaarsdag heb ik wel het gevoel dat ik wat moet inhalen. Komt er ook op neer dat er een bestelling staat van +/- €2600. Opzich blij dat dit besteld is binnen een tijdsbestek vanaf begin 2020..

Voor dit jaar heb ik niet echt een budget. Ik ga eerst van 1 november tot 18 november naar Curaçao, als ik dan terug ben in Nederland zal ik eens op de bankrekening kijken of er nog wat over is. :p

Ik zit dit jaar te denken aan max 600 euro aan online bestellingen. Kan altijd meer worden, maar niet minder :biertje:

Dacht dit jaar 250 euro te besteden te hebben, maar de benzine is zo duur (rij redelijk wat showtjes) dat ik denk ik erna kan fluiten. Zeker nu me lens van me camera ook stuk is (hopen dat de verzekeraar meewerkt). Misschien in december is het wel anders, maar vooralsnog is het budget 0 euro.

Knappe bedragen jongens, lekker!
Ik heb niet echt een budget, wel kies ik ervoor om bewust minder te kopen om meer te kunnen genieten van de spullen die je hebt. Minder, maar de beste producten, het zal in de kosten niet per se veel uitmaken, ik wil gewoon genieten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan