Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en professioneel spektakelvuurwerk.

Sinds dat de benzine prijs zo is gestegen krijg ik me financiën maar niet onder controle, dus het enige budget wat ik nu heb is voor de benzine om vuurwerk demo's/shows te bezoeken. Ik hoop dat dit gaat veranderen want me minimum budget elk jaar is/was toch altijd wel 250 euro en dat wil ik weer hebben.

Gezien het doorzetten van bestellingen n.a.v. vorig jaar, zal ik hoger uitkomen dan normaal. Dit jaar zal het budget rond de €2000 euro liggen.

Denk rond de €250,- dit jaar.

Wordt een sport om voor een klein budget een leuk lijstje samen te stellen. Ik merk dat dit mij meer doet dan een collectie van €4000,- wat ik ook meerdere jaren heb gehad.

Ik durf het niet te zeggen... ligt eraan of ik mijn show goed voor elkaar krijg. Ik kijk niet of 500 euro ofzo... :bonk:

Plusminus.. 1100 van vorig jaar. Dit jaar voor zo'n 600 aan bestellingen uit staan. Er komt nog wel het een en het ander bij, en geen idee waar ik op uit ga komen. Mijn vrouw heeft er ook geen idee van, en dat houden we zo.

Zit nu tegen de 350 euro aan + wat er doorgeschoven is van vorig jaar. Zal ergens rond de 500 euro eindigen denk ik.

Zit rond de 2.5 op dit moment, ga tot 3 en dan is het mooi. Eerste keer dat ik wat meer bestel.

Mijn budget is er om gebroken te worden althans daar lijkt het elk jaar wel weer op.
Ek jaar trap ik er weer in dus een vast bedrag is er dan ook niet meer. Ik probeer het echter enigszins schappelijk te houden. Maar wat voor mij schappelijk is kan voor een ander idioot veel zijn of misschien wel andersom.

Tsjah je kan er een paar keer van op vakantie... Gelukkig ga ik ook gewoon nog een paar keer op vakantie

Een vast budget ben ik mee gestopt, ging ik toch ieder jaar fors overheen. Beetje afhankelijk wat je koopt kan het toch al snel aardig in de papieren lopen.

Ik bedoel stuk of 5 dubbele compounds, aantal 100 shots 30mm blokjes en wat losse cakes en je zit zo boven de 1k. Pak je de Pyro Papel, Evo Force One en Heaven From Hell erbij zit je al boven de 2k. En dan koop je nog alles enkel, afgelopen jaren heel vaak de compounds zowat allemaal per 2 of nog meer geschoten. Daar ben ik dit jaar ook mee gestopt. Krijg je toch veel meer variatie met hetzelfde budget

Ik herken wat MagicSjefke zegt. Tot en met vorig jaar verruimde ik ieder jaar mijn budget met €100, om aan het einde van het jaar er achter te komen dat ik het toch weer had overschreden.

Dit jaar gaat het echter geheel anders dan voorgaande jaren. Ik heb gemeend alle shops waar ik bestellingen had staan te steunen door mijn bestellingen door te schuiven naar dit jaar. Daarom staat dit jaar de handrem er vrij strak op en staat de teller pas op de €59,- (een box die automatisch is gecanceld). En ik denk dat het daar ook bij blijft.

Levert wel een vrij groot gat op in de vuurwerkbeleving. Want het speuren naar leuke aanbiedingen om mijn showtje mee uit te bouwen is voor mij een belangrijk deel van deze hobby. Gelukkig dat ik deze maand twee shows heb mogen zien en is het alweer bijna tijd om met piepende banden naar Holten te scheuren.

"Helaas" kijk ik niet zo naar het budget.
Ik bestel wat ik leuk vind en dat kan ik best goed onder controle houden, dacht ik.... :rolleyes:
Normaal gesproken zal het ergens tussen de € 1000,- en € 2000,- liggen...

Budget ken ik niet… het wordt elk jaar wel meer.
Met als uitschieter 2019-2020, toen was het €1500. Grens is dus weer verlegd… Tot nu toe zit ik op €1200+, maar helaas blijft het daar niet bij, want ik wil nog wat compounds en moet ook nog het kleine spul om de avond door te komen bestellen. Het zal weer rond de €1500 uitkomen.

Ik heb nooit een heel erg vastgesteld budget. Mik meestal wel op circa €500 zodat het niet teveel uit de hand loopt. Van vorig jaar heb ik een aantal bestellingen door kunnen schuiven. Dit jaar tot nu toe ongeveer €1100 uitgegeven. Zit nu dus op ongeveer €1500. En daar gaat het ook wel bij blijven denk ik.

Het budget was eigenlijk €0 dit jaar. Na de domper van vorig jaar en de tol die de afgelopen ruim 1,5 jaar op mij persoonlijk heeft gehad (burn-out achtige taferelen) eigenlijk helemaal geen zin in vuurwerk, feestdagen en de jaarwisseling.

Desondanks zojuist een bestelling gedaan van €200. Dus.. budget is €200 :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan