Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedrag is zoals elk jaar tussen 300 en 500 (anders wordt vrouwlief boos)
Maar voor het eerst echt meegedaan met de freak acties en zit nu al tegen de 500 aan.
Denk dat er nog 250 euro bij komt.:D

Dit jaar voor het eerst sinds 10 jaar gekozen om niet in de vuurwerkwinkel te werken. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat bevallen aangezien het wel hele gezellige dagen zijn in de winkel. Bijkomend voordeel is wel dat ik dit jaar niet gesloopt ben met oud en nieuw.

Dus dit jaar al vroeg begonnen met bestellen, heb mezelf daarom ook geen budget opgelegd.

Heb niet echt een budget, is het eerste jaar dat ik ook de freak actie's meepak. Zit ongemerkt toch al op bijna 3800 euro.

Heb nog niks besteld en een budget heb ik niet, ik koop wat ik mooi vind, maar meestal zit ik tussen de 950 en 1050.

Hier precies hetzelfde, nog niks besteld. Ik wacht mooi tot alle nieuwe producten er zijn. En dan kijken waar het schip strand, al merk wel aan mezelf dat het wel allemaal niet meer zo gek hoeft. Paar dikke compounds wat leuk stook voer en klaar.

Ik heb ongeveer 400 euro dit jaar. Ik heb alles nog over van afgelopen jaar en wil nog graag wat nieuwere boxen hebben. Kan altijd meer worden of eventueel minder maar het zal zeker een top O&N worden!

Ik heb een hoop over van vorig jaar. Wanneer ik enkel dit jaar neem dan kom ik denk ik op een bedrag van ergens tegen de 1500 euro. Budget heb ik niet, maar beschik ook niet over onbeperkt geld. Heb nog 400-500 liggen, wil enkel nog de Elegant Night kopen, de rest hou ik voor volgend jaar.

Een budget heb ik jaren geleden eigenlijk al weggegooid. Budgetten zijn er om overschreden te worden en daarom werk ik er niet meer mee. Ik weeg voor mijzelf af of ik het product de prijs waard vind, of ik zelf nog ''gevoel'' bij het bestelde assortiment heb en niet denk dat het teveel is zodat het stoken tegen gaat staan. Meestal heb ik op beide vragen een ''JA'' als antwoord en bestel ik lekker door :p

Ik hou mijn budget op 1000 euro, ook al ga ik er zeker wel overheen net als vorig jaar. Maar het helpt voor mij toch om de uitgaven binnen de perken te houden en dwingt me ook om vooral later in het jaar kritischer te zijn met wat ik nog wil kopen omdat ik buiten budget alleen maar dingen koop die ik echt heel graag wil hebben zoals vorig jaar de Kometenbomben bijvoorbeeld.

Ik had het voornemen om het geld wat ik zou verdienen met het schieten van shows te gebruiken als budget dit jaar. Helaas heeft Corona hier roet in het eten gegooid.
Dus denk dat het dit jaar max 500 euro word.

Bij geen akkoord thuis over budget, is het de kunst om aan het thuisfront te ‘verkopen‘ voor een lagere prijs dan dat het daadwerkelijk heeft gekost :D

Jullie als familie leden, heb ik tot nu toe eur 350 uitgegeven :wink:
Budget is al dubbel en dwars op...

Bij geen akkoord thuis over budget, is het de kunst om aan het thuisfront te ‘verkopen‘ voor een lagere prijs dan dat het daadwerkelijk heeft gekost :D

Jullie als familie leden, heb ik tot nu toe eur 350 uitgegeven :wink:
Budget is al dubbel en dwars op...

Dat “trucje” werkt idd meestal wel goed ja.
En gespreid bestellen met kleine bedragen ook. Alleen zo jammer dat je bij de online bankieren app maar het woord vuurwerk in hoeft te voeren voor een compleet overzicht :cool:

Geen idee van budget, en ik wil het ook niet weten :D Ik heb besteld wat ik wilde, en zal dat nog doen. Veel hoeft er niet meer te komen: Crackling Traum, mss Great Hearts, en verder nog het standaard kleine spul, fonteinen enzo.

4 vuurwerk vakanties geannuleerd door Kuchrona a minimaal 1000 per keer... budget zit wel goed dit jaar :D

Vorig jaar was het plafond een maand loon. Dit jaar stond die op 2000 en eindigd rond 2500. Daarna nooit weer zoveel. Paar dikke compounds en Dan vind ik t wel best. Geen afhaal planningen meer. Gewoon de laatste dag afhalen en connecten waar nodig.

Flink minderen dit jaar, de laatste losse f3 spullen opstoken, veel pijlen en grote single shots.
Dus kwa budget van 4k+ naar zon €1500 euro aan uitgaves.

Vorig jaar voor het eerst een flink bedrag (800 euro) uitgegeven. Daarvoor altijd rond de 200 euro. Dit jaar toch maar eens met een account op het forum gegaan en dan begint het (veel te) vroeg te kriebelen. Ga nu wel hoger uitkomen. Dit komt ook wel omdat ik denk dat vuurwerk volledig verboden gaat worden. Ik pak nog even flink uit zolang het nog kan. Ik doe niet aan een budget. Ik koop de dingen die ik mooi vind en in de collectie passen.

Laatst bewerkt:
Lekkere uitgaven dit jaar bij de freaks hoor! Sommigen die van heel grote budgetten komen en toch wat terugschroeven (maar het is nog vroeg in het jaar :p). Ik zit dit jaar net iets boven de €4k alweer, terwijl eigenlijk het idee was bij €3k te stoppen. En dan komen al die ontzettend mooie acties er nog aan... Wordt erg veel zelfdiscipline opbrengen. Ik hou de uitgaven wel goed bij een in excel, maar écht een budget heb ik wel een beetje losgelaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan