Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier hetzelfde probleem....dacht vorige maand wel klaar te zijn met bestellen maar met al die acties is het gewoon niet te doen om mezelf in te houden... zal dit jaar richting de 2k gaan.

Inderdaad, na een budget vastgesteld te hebben voor de importeursdemo's is hij na diezelfde demo's al gelijk opgerekt, zoveel keuze, zoveel moois. Maar ook de laatste week heb ik me niet in kunnen houden en alweer diverse kleine vuurwerkproducten gekocht. Blijft toch heerlijk hoor, die winkelwagens volmieteren! :bonk:

Ik ben juist even gestopt met bestellen, ik wacht eerst even af wat ze daar in Den Haag gaan beslissen alvorens ik nog meer bestellingen ga doen, ik zie de bui al hangen.

Ik ben juist even gestopt met bestellen, ik wacht eerst even af wat ze daar in Den Haag gaan beslissen alvorens ik nog meer bestellingen ga doen, ik zie de bui al hangen.

Ik heb precies hetzelfde, wou ook nog 2 boxen bestellen, dit naast me neergelegd voor nu. Dit tot er meer duidelijkheid is, dan wordt er zelfs nog extra budget vrijgemaakt, mochten we gewoon lekker kunnen rammen dit jaar.

Helemaal eens met hier boven. Maar even afwachten wat het wordt voordat we nog meer bestellingen plaatsen. Ook hier gaan we dit jaar hopelijk nog iets meer los dan vorige jaren. Zit al jaren net onder de 1000, echt een soort grens, daar we dit jaar misschien nét overheen. Mocht de losse verkoop niet doorgaan, ook even goed zoeken naar het kleine spul wat vaak in de laatste dagen pas gehaald wordt...

Nemen jullie het budget mee na volgend jaar? of hebben jullie het vuurwerk laten staan en koop je toch nog wat extras?

Nemen jullie het budget mee na volgend jaar? of hebben jullie het vuurwerk laten staan en koop je toch nog wat extras?

Het grootste deel van mijn bestelling dit jaar heb ik doorgeschoven naar volgend jaar. Maar ben sowieso van plan er tegen die tijd nog wat extra budget tegenaan te gooien en extra te bestellen.

Helaas bij alle winkels geen optie tot doorschuiven naar volgend jaar. Dus rest 100€ aan CAT 1:sad:

Mijn collectie was al compleet voor het verbod. Deze bestelling heb ik volledig doorgeschoven naar volgend jaar.
Daarnaast al over 100 euro uitgegeven aan Cat1. Dus al over budget heengegaan voor dit jaar. Er komt nog meer Cat1 bij, waaronder "Duits" Cat1 Funke spul. De 5x Silbertürme en 5x Silber Fontainen. En heel misschien de Geysir Kaliber A :) De kwaliteit van het aangekochte Cat1-spul valt me alleszins mee. De aankopen brengen de positiviteit weer wat terug. Al dat kleine spul geeft ook weer een beetje eind jaren 80 begin jaren 90 gevoel. Toendertijd was het legale siervuurwerk maar zo zo en moest je inventief zijn om er wat van te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan