Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd fijn om te lezen dat je niet de enige bent die aardig wat geld de lucht in schiet. Ik heb verder geen budget en koop gedurende het jaar eigenlijk vanalles wat er voorbij komt. De weekacties en andere aanbiedingen pak ik ook vaak mee, ookal staan deze niet op de planning.

En toch, aan het einde van het jaar ben ik bang dat ik te weinig heb.:rolleyes:

Tot nu toe nog niks besteld of gekocht. Gelukkig heb ik de luxe dat ik geen budget heb. Wel wordt het al jaren minder, ook beleef ik het ieder jaar anders. Het ene jaar geef ik een paar honderd euro uit en ik heb in het verleden ook wel eens rond de 2000 gezeten.
Ik denk dat ik dit jaar wederom de uitgaven wat laag houd, maar hoe of wat. Geen idee nog.

Budgetten tja volgens mij heeft iedereen altijd wel een bedrag in zijn hoofd maar kom je elk jaar weer bedrogen uit haha. Vorig jaar budget € 500 is toen € 650 geworden. Dit jaar budget € 750 zit nu op ongeveer € 300 dus ben benieuwd wat het uit eindelijk wordt..

Ook ik heb niet echt een vast budget. Vorig jaar werd het ongeveer 250 euries, maar dit jaar kan dat bedrag wel eens verdubbelen :) Heb ook al veel mooie nieuwe producten langs zien komen dus ik ben benieuwd!

Iedere jaar heb ik een budget vsn 300/400 euro.
Toch valt het uiteindelijk altijd wel weer wat duurder uit door aankopen op het laatste moment.
Gelukkig gunt mijn vriendin me het plezier ook wel en heeft er niet zo’n moeite mee aangezien zijn voor een gelijk bedrag extra aan kleding mag kopen haha.

Al jaren rond de 300 euro, studentenbudget hé. Gaat ook nog wel even duren voor je ik een passende baan op niveau heb dus blijft voorlopig nog even zo.

2 jaar geleden een uitschieter van rond de 550 euro gehad door een heel gelukkige financiële meevaller, dat is toch wel even goud als je gewoon een aantal toppers qua cakeboxen kunt halen.

Mijn buren en familie betalen dit jaar ook mee. Alles meegerekend aan verlanglijst en wat ik al heb besteld eindig ik dit jaar weer eens behoorlijk hoog. Ongeveer 1750 euro. En dat is ook al met brandstofkosten voor het ophalen ingecalculeerd.

Laatst bewerkt:
In principe geen budget, wel jaren een gevoelsmatige limiet van max. 350 aangehouden. Doordat ik dit jaar al op 4 jan. begon met bestellen zit ik al op 700. Ik verwacht onder de 800 te blijven. Volgend jaar toch weer lager zitten, achteraf gezien zijn het toch een hoop centen, terwijl ik voor andere dingen geld helemaal niet zo makkelijk uitgeef.

Als ik nou gewoon zeg dat ik nog 100 budget over heb em dat als mantra blijf herhalen, dan momt het goed toch? :D

Zonder gekheid. Een paar jaar terug zat ik rond de 800, afgelopen jaar geloof ik rond de 600 en dit jaar tot nu toe rond de 350-400. Beetje afhankelijk van last minute aankopen waar het schip strand, want het is al een hele solide collectie.

Verwachting is weer rond de 600 als eindbedrag, wat meer dan prima is. Vriendin gunt het mij, omdat ze weet dat ze een gelijk bedrag voor onze andere dure gemeenschappelijke hobby krijgt; het zee-aquarium.

Voor dit jaar heb ik 4 projectjes gepland. Gestart met een budget, uiteindelijk met circa 20% overschreden, door het blijven sleutelen aan de projectjes en door de freakacties. Eigenlijk elk jaar hetzelfde verhaal.:wink::wink::wink:

Dit jaar was mijn doel om onder de €1500 te blijven. Tot nu toe staat de teller op €1499,59 :D

Het is meer dan ik uit wilde geven maar de freakacties waren te aantrekkelijk!!

Nee, budget doe ik niet aan. Op een gegeven moment in december denk ik, dit is genoeg... En ja dat stemmetje in je hoofd spreekt vaak "Je wilde eigenlijk nog dit en dat". Maar die weet ik over het algemeen redelijk te negeren.
Seizoen 2016-2017 was het totale schadebedrag: € 535,29
Seizoen 2017-2018 was het totale schadebedrag: € 658,02
Seizoen 2018-2019 is het schadebedrag tot nu toe: € 605,57, met nog een behoorlijke wensenlijst van zo'n € 200 te gaan :bonk: en dan nog wat klein spul voor de vooravond.

Vermoedelijk zal het dus rond de € 900,- uitkomen.

€1000,- dit jaar. Ik zit nu op dik €700,-. Het zal lastig worden want ik wil nog één beste box er bij halen en nog wat losse cakes voor een project én nog een ritje Duitsland. Zoveel mogelijk het forum mijden want dat prikkelt te veel :D

Ik heb ook geen budget. Ik koop wat ik leuk vind. Maar ik ben me wel bewust met wat ik koop. Ik denk dit jaar dat het rond de €600,- zal zijn, waarvan er nu al rond de €200,- is besteld. Daar zal nog wat leuk spul uit Duitsland bij komen...

Het hele jaar door zet ik kleine bedragen opzij. Rond de €500 is altijd het streven. Eroverheen ga ik eigenlijk nooit. Ook omdat ik best een aardig bedrag reserveer voor "overig".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan