Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou, ik zit op het forum voor de gezelligheid (komt eens gezellig in de chat, lekker ouwehoeren over vuurwerk), en heb dit jaar geen geld voor vuurwerk. Had graag gewild dat ik een paar tientjes overhad, maar dat is nou eenmaal niet zo... :wink:

Woon je enigszins in de buurt van apeldoorn? Je bent welkom bij mij tijdens de verkoopdagen... doen we gelijk wat aan dat vervelende probleem!

Elk jaar zit ik zo rond de 200 euro, dit was vroeger wel meer, maar ik neem meestal 3 vuurwerkpakketten en dan nog wat losse dingen, genoeg voor een hele dag plezier, 1 grote doos van 100 euro vind ik zonde, hiervoor heb ik al 2 of 3 pakketten voor

Ik hoop ieder jaar dat mijn budget zo rond de €1000,- zal zijn, maar ik zit er al 3 jaar flink overheen... :rolleyes:

Mijn budget was 1750,- , maar na wat vrienden en kennissen die afzwaaide, heb ik het iets moeten verlagen naar 1400,- . Nog steeds geen vervelend bedrag en daar maken we dan ook tot op de cent gebruik van.:yes:

Woon je enigszins in de buurt van apeldoorn? Je bent welkom bij mij tijdens de verkoopdagen... doen we gelijk wat aan dat vervelende probleem!

Absoluut klasse Ghoost!

Willy Meuf verwoorde het zo, dat het ook op mij indruk maakte, dus als je de mogelijkheid hebt Willy, dan ben je ook in Friesland welkom en stuur je me maar een PM.

Absoluut klasse Ghoost!

Willy Meuf verwoorde het zo, dat het ook op mij indruk maakte, dus als je de mogelijkheid hebt Willy, dan ben je ook in Friesland welkom en stuur je me maar een PM.

Heel mooi gebaar Ghoost en Firewire!

Voor mij zal het dit jaar tussen de 600 en de 800 euro zijn.
Ik zit nu rond de €550,- aan bestellingen en daar komt straks nog wat Duits spul bij....

Mooie vent ben je ook he,te goed voor deze wereld.blij dat jij een maat van me bent.:cool:

Hou mezelf nooit echt aan een strak budget. Kom de laatste jaren zo tussen de 600 en 700 euro uit. Zo ook dit jaar weer. Vrienden die dit jaar komen nemen ook nog voor een paar honderd mee, dus met de jaarwisseling gaat er voor ca. 1000,- de lucht in.

Heb niet echt nagedacht over een budget. Ik geef wel minder uit dan vroeger, heb er een jaar bij gehad dat ik rond de 2000 euro had uitgegeven. Achteraf was dit gewoon veel te veel en ik had dan juist een soort stress omdat alles op moest. Zulke bedragen uitgeven doe ik dus niet meer. Ik zit nu rond de €600 dit jaar en ik denk dat het hierbij blijft want ik heb wat ik wilde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan