crazypyronl
VWC lid
was 200, maar allang overschreden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vraag mij nu voornamelijk af bij de bedragen van rond de 1000 euro wat men gekocht heeft..... Ik heb alleen voor 00:00 een klein projectje wat mij in totaal 700 heeft gekost ongeveer (niet alle super freak acties gehad daarvoor). Wat koopt men dan allemaal voor 1000 tot 1300 euro? En gaat dat op in 1 showtje?
Geen budget, uitschieter van 1400 dit jaar. Belachelijk bedrag als ik erover nadenk. Had hiervoor 4 playstations kunnen weggeven aan neefjes, die daaraan jaren veel plezier zouden beleven. Het probleem is dat je het bestelde niet fysiek voor je ziet waardoor je niet kan inschatten of het voldoende is.
Inmiddels op €1093,70. Heb gezegd tegen mijzelf dat het eigenlijk genoeg is, maar heel misschien gaat er nog wat bijkomen.
Niet beledigend bedoeld maar waarom ben je hier op het forum ?Ik zit momenteel op 0 euro en denk dat dat ook zo blijft![]()
Nee totaal niet , maar wanneer ik niets zou halen zou ik persoonlijk niet hier zijn .
Was maar een vraag , niet schieten