Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
budget voor dit jaar is 575 al voor 340 spullen gehaald en besteld. Heb geen duidelijke planning voor duitsland dus kan daar nog een uitschieter hebben aan het eind van de maand:p

Geen budget gehad, zat op 2300 euro vorige week, nog 400 bijgehaald bij zena en 125 bij breda dus inmiddels 2800 en een beetje. Ik mis nog een berg kleine cakes en fluitbakken en fonteinen dus nog een goede 200 erbij in duitsland en dan ist compleet, nogmaals das zonder budget! Dat ga ik volgend jaar niet meer zo doen, veel te gek helemaal met onzekerheid over weer en aanwezigheid. Alles is uit de freak acties met veel aanbiedingen

Ik vraag mij nu voornamelijk af bij de bedragen van rond de 1000 euro wat men gekocht heeft..... Ik heb alleen voor 00:00 een klein projectje wat mij in totaal 700 heeft gekost ongeveer (niet alle super freak acties gehad daarvoor). Wat koopt men dan allemaal voor 1000 tot 1300 euro? En gaat dat op in 1 showtje?

Ff offtopic, maar ik heb ook dat budget ongeveer en daar koop je paar goeie boxen voor 00:00 en verder kleine/middel cake's voor 18:00 en verder in de avond en redelijk veel klein spul voor in de middag, want we beginnen hier rond uur of half 1 in de middag.

Niet echt gehad maar me in de freak Sale voor het eerst in jaren ingehouden. Haal denk ik nog 2 boxen die in de gewone site goed geprijsd zijn met een freak prijs. En denk dan met een kleine 145 die ik al heb uitgegeven en nog eens 140a200 wel klaar te zijn. Gezien ik op mezelf aankomend jaar wil. Merk ik dat ik het liever nog een keer steek in dingen die langer dan een dag mee gaan. Maar zal toch aankomend jaar misschien wel maandelijks een cake of 2a3 bestellen om zo elke maand toch voor euro of 30a40 te kunnen kopen en dan weer op een grotere collectie uit te kunnen komen.

Ik zit nu op 700 euro en daar hou ik het bij.
Wat cat1 vuurwerk misschien nog maar meer ook niet.

Geen budget, uitschieter van 1400 dit jaar. Belachelijk bedrag als ik erover nadenk. Had hiervoor 4 playstations kunnen weggeven aan neefjes, die daaraan jaren veel plezier zouden beleven. Het probleem is dat je het bestelde niet fysiek voor je ziet waardoor je niet kan inschatten of het voldoende is :bonk:.

Ik probeerde het zo laag mogelijk te houden, rond de 150/200 euro, vond ik wel genoeg. Helaas is dat perongeluk 300 euro geworden xD

Geen budget, uitschieter van 1400 dit jaar. Belachelijk bedrag als ik erover nadenk. Had hiervoor 4 playstations kunnen weggeven aan neefjes, die daaraan jaren veel plezier zouden beleven. Het probleem is dat je het bestelde niet fysiek voor je ziet waardoor je niet kan inschatten of het voldoende is :bonk:.

Precies dit hahaha zo herkenbaar!

Niet zo veel: 160,- tot nu toe. Wil eigenlijk niet veel meer uitgeven. Maar we hebben nog meer dan 3 weken natuurlijk.

Nee totaal niet , maar wanneer ik niets zou halen zou ik persoonlijk niet hier zijn .
Was maar een vraag , niet schieten

Nee totaal niet , maar wanneer ik niets zou halen zou ik persoonlijk niet hier zijn .
Was maar een vraag , niet schieten

nou, ik zit op het forum voor de gezelligheid (komt eens gezellig in de chat, lekker ouwehoeren over vuurwerk), en heb dit jaar geen geld voor vuurwerk. Had graag gewild dat ik een paar tientjes overhad, maar dat is nou eenmaal niet zo... :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan