Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
budget tja weet je wat is het is. Dat is meer een kleine richtlijn. Die toch altijd overschreden word. Maar plus minus vaak 250a300. Maar vaak word het net wat meer xD

had een budget van 500,-
maar zit nu met bestellingen op 588,-
waarom kom de mooie acties nou altijd als je bijna alles al hebt besteld... :p

Aan gort. Dat is mijn budget. Van de jaarlijkse 350 uitgeweken naar 500 omdat het eraf kan dit jaar.

Dus zit nu op 730.

Kleine update en ook meteen definitief: €950,00. Ik kon bijvoorbeeld de Crackling Chry actie van Zena niet laten liggen. Nu is het wel definitief, alleen al om praktische redenen (vervoer, opslag, afsteektijd).

Dit jaar wilde ik het bij € 200-250 per persoon (x2) houden en daar heb ik me vooralsnog keurig aangehouden: €478.
Heel misschien bij het ophalen van het vuurwerk haal ik nog wat los spul. Maar dan zal het echt niet boven de €550 uitkomen.
Er moet ook nog ruimte zijn voor een mooie fles champagne.

Ik wou het rond de 600 houden echter met de freak akties al 800,00 besteld, nu alleen nog een karton extreme salute 2.0 aanschaffen.
Ik zal wel rond de 1000-1200 uitkomen net als vorige jaar.

Ik zal denk ik zo rond de 500 - 600 euro uitkomen. Meer laat het budget niet toe, op water en brood leven is ook zo wat :) Meeste is al besteld bij de verschillende freak acties, twijfel nu nog of er Zena of VWT bij gaat komen.

Zal wel weer veel teveel worden, hopelijk lezen mijn ouders dit niet.. :p
Heb mijn budget weten op te rekken tot rond de 2000 euro ongeveer.

1000 euro. Veel minder dan in voorgaande jaren maar toen lag het ook allemaal wat anders. Nu moet ik het helemaal zelf bekostigen en werk ik niet meer in een vuurwerkwinkel. Dan maar rustig aan doen, met zo'n budget valt er nog genoeg leuks te halen! Maar zit met brandstofkosten wel op de 1200 euro denk ik haha.

1000 euro. Veel minder dan in voorgaande jaren maar toen lag het ook allemaal wat anders. Nu moet ik het helemaal zelf bekostigen en werk ik niet meer in een vuurwerkwinkel. Dan maar rustig aan doen, met zo'n budget valt er nog genoeg leuks te halen! Maar zit met brandstofkosten wel op de 1200 euro denk ik haha.

wie betaalde het dan voorgaande jaren voor je ? je werkgever ?

Als ik al die bedragen zie, krijg ik echt zin in de collectie foto's.

Heb zelf ook behoorlijk wat. Budget niet zo interessant. Tel het liever niet op. haha

Het verder-niet-over-nadenken-budget ligt bij mij op 600 a 700 euro. Daarboven wordt het zorgvuldig afwegen. Beetje afhankelijk van (komende) kosten en inkomsten. Inmiddels heb ik voor 670 besteld, dus het afwegen is begonnen :wink: Volgend jaar ben ik van plan om voor het eerst echt te proberen te stoppen met roken samen met m'n vrouwtje. Dat gaat zo'n 3000 euro besparen. Daarvan kan een gedeelte best naar vuurwerk gaan. Lijkt mij een goede motivatie om te stoppen met roken om jezelf op die manier te belonen en het gaat geld gaat dan toch ook in rook op. :)

Overigens lijkt een onbeperkt budget mij niet fijn. Er treedt dan te snel gewenning op en het goed uitzoeken van mooie items hoeft dan ook niet meer.
Ik heb daar ervaring mee bij een andere hobby.

Ik zit op de +/- €300. Ik vraag me eigenlijk af voor de iets grotere budgetten, kopen jullie dan veel kartonnen, of is het heel varierend met vanalles wat? Kan het mezelf niet echt voorstellen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan