Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier is het budget elk jaar stijgende,voor dit jaar kom ik zo rond de €800,- uit,toch meer dan verwacht:p

Voor 114 Euro besteld en zal nog een Euro of 60 bijkomen. Net ons 2e zoontje geboren dus daar het geld ook wel aan op haha

Ik heb besloten dit jaar niet naar geld te kijken. Dan is het iedere keer als je weer wat moois vindt niet zo'n hele afweging, maar gewoon van: hé wat mooi! Die neem ik! Mensen in mijn omgeving zijn er nogal op gebrand je aan te praten dat het allemaal zonde van je geld is en blablabla. Maar als ik zelf al niet eens weet hoeveel ik uitgeef, kunnen zij er nooit wat over zeggen. Zo hou ik er ook niet zo'n schuldig, dubbel gevoel aan over.

Ik heb besloten dit jaar niet naar geld te kijken. Dan is het iedere keer als je weer wat moois vindt niet zo'n hele afweging, maar gewoon van: hé wat mooi! Die neem ik! Mensen in mijn omgeving zijn er nogal op gebrand je aan te praten dat het allemaal zonde van je geld is en blablabla. Maar als ik zelf al niet eens weet hoeveel ik uitgeef, kunnen zij er nooit wat over zeggen. Zo hou ik er ook niet zo'n schuldig, dubbel gevoel aan over.

Hehe... Ignorance is bliss. :wink:

Ach ja laat ze maar lekker lullen zolang jij jou plezier er maar aan beleeft want degene met de grootste mond staat vooraan bij jou show....

Afgelopen paar jaren liep het altijd uit de hand met vaak €3.000+ aan vuurwerk. Elke keer weer riep ik dat ik rustig aan ging doen maar dat lukte eigenlijk nooit.

Dit jaar tot nu toe nog helemaal niks besteld en gekocht dus voor het eerst lijkt het echt wat rustiger aan te gaan. Ga ook voor het eerst naar een feest 's avonds dus weinig tijd om af te steken.

Maar morgen toch stiekem maar even bij valk met hun actie rondneuzen:)

Ach ja laat ze maar lekker lullen zolang jij jou plezier er maar aan beleeft want degene met de grootste mond staat vooraan bij jou show....

Ja precies! Maar 1 keer heb ik er ook daadwerkelijk een slecht gevoel aan over gehouden een paar jaar geleden. Toen was ik voor kwantiteit gegaan ipv kwaliteit, dus het was deels ook mijn eigen schuld. Lang verhaal kort: 800 euro uitgegeven, 1 a 2 keer het wow gevoel gehad, en dan nog dat gezeik er achteraan gaven me een beste vuurwerkkater.

De moraal van dit verhaal: Ga ALTIJD voor kwaliteit!

Je hoeft je absoluut niet te verantwoorden aan diegenen. Het is jouw geld en jouw hobby.

Ja precies! Maar 1 keer heb ik er ook daadwerkelijk een slecht gevoel aan over gehouden een paar jaar geleden. Toen was ik voor kwantiteit gegaan ipv kwaliteit, dus het was deels ook mijn eigen schuld. Lang verhaal kort: 800 euro uitgegeven, 1 a 2 keer het wow gevoel gehad, en dan nog dat gezeik er achteraan gaven me een beste vuurwerkkater.

Ja da s een beetje lullig. De volg x zorgen dat je ze met kwaliteit de mond snoert...

Afgelopen paar jaren liep het altijd uit de hand met vaak €3.000+ aan vuurwerk. Elke keer weer riep ik dat ik rustig aan ging doen maar dat lukte eigenlijk nooit.

Dit jaar tot nu toe nog helemaal niks besteld en gekocht dus voor het eerst lijkt het echt wat rustiger aan te gaan. Ga ook voor het eerst naar een feest 's avonds dus weinig tijd om af te steken.

Maar morgen toch stiekem maar even bij valk met hun actie rondneuzen:)

Dan ga ik je mooie vuurwerk muren wel missen.:p

Oorspronkelijk budget was 500,- door wikken en wegen en door verschillende bochten te nemen heb ik het op kunnen krikken naar 750,- euro. Waarvan 530,- euro nu reeds voldaan zijn en ik eind december nog 220,- moet neerleggen. Meer dan dit zit er waarschijnlijk niet meer in. Maar ben met 750,- al dik tevreden. :D

Herkenbaar! Ik ben ook één keer voor kwantiteit gegaan, wat tijdens de show toch minder uit pakte. Wel was het leuk om een keer zo veel spul op te halen en uit te stallen! Dus opzich geen spijt van, want ook het showen van zo'n enorme voorraad is wel eens mooi

Mooi om te zien hoe de budgetten verdeelt zijn..van 150 tot 6000+. En iedereen heeft plezier met het door hun gekochte vuurwerk, klein of groot.
Bij mij zal de schade ergens tussen de 1000 en 1500 euro uitkomen zoals eigenlijk ieder jaar.

Dan ga ik je mooie vuurwerk muren wel missen.:p

Hou mijn topic even in de gaten, ik vervang hem wel met een advieswaarde van 6000+ :bonk:

Ga het zelf stiekem ook wel missen. Maarja soms moet je keuzes maken. Heb nu een auto gekocht en hopelijk snel een huisje. Waar ik voorheen een huis kon bouwen van al het afgeschoten vuurwerk:P

Gelukkig hebben we een waardige opvolger. Ben benieuwd naar jouw muur Djaimy:)

Bij ons word het een mini muurtje. Net toch maar een 50-tal cakes besteld en aantal boxen. Kon het niet laten;)

Zit inmiddels over de 800 euro heen dit jaar wel iets minder uitgegeven dan vorig jaar (+/- 50 euro).
Maar door alle freakacties veel meer kwaliteit cakeboxen kunnen bestellen dan in de afgelopen jaren bij elkaar!

Zit nu ook rond 1000 euro dit is men eerste jaar dat ik zoveel heb. Dus het gaat een jaar worden wat ik niet zo snel ga vergeten . Ik ga dit jaar ook voor het eerst een paar mooie foto's posten. En filmpjes ook . Maar dat gaan jullie wel zien aankomend jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan