Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb besloten dit jaar niet naar geld te kijken. Dan is het iedere keer als je weer wat moois vindt niet zo'n hele afweging, maar gewoon van: hé wat mooi! Die neem ik! Mensen in mijn omgeving zijn er nogal op gebrand je aan te praten dat het allemaal zonde van je geld is en blablabla. Maar als ik zelf al niet eens weet hoeveel ik uitgeef, kunnen zij er nooit wat over zeggen. Zo hou ik er ook niet zo'n schuldig, dubbel gevoel aan over.
Ach ja laat ze maar lekker lullen zolang jij jou plezier er maar aan beleeft want degene met de grootste mond staat vooraan bij jou show....
Ik heb besloten dit jaar niet naar geld te kijken. Dan is het iedere keer als je weer wat moois vindt niet zo'n hele afweging, maar gewoon van: hé wat mooi! Die neem ik! Mensen in mijn omgeving zijn er nogal op gebrand je aan te praten dat het allemaal zonde van je geld is en blablabla. Maar als ik zelf al niet eens weet hoeveel ik uitgeef, kunnen zij er nooit wat over zeggen. Zo hou ik er ook niet zo'n schuldig, dubbel gevoel aan over.
Ja da s een beetje lullig. De volg x zorgen dat je ze met kwaliteit de mond snoert...Ja precies! Maar 1 keer heb ik er ook daadwerkelijk een slecht gevoel aan over gehouden een paar jaar geleden. Toen was ik voor kwantiteit gegaan ipv kwaliteit, dus het was deels ook mijn eigen schuld. Lang verhaal kort: 800 euro uitgegeven, 1 a 2 keer het wow gevoel gehad, en dan nog dat gezeik er achteraan gaven me een beste vuurwerkkater.
De moraal van dit verhaal: Ga ALTIJD voor kwaliteit!
Afgelopen paar jaren liep het altijd uit de hand met vaak €3.000+ aan vuurwerk. Elke keer weer riep ik dat ik rustig aan ging doen maar dat lukte eigenlijk nooit.
Dit jaar tot nu toe nog helemaal niks besteld en gekocht dus voor het eerst lijkt het echt wat rustiger aan te gaan. Ga ook voor het eerst naar een feest 's avonds dus weinig tijd om af te steken.
Maar morgen toch stiekem maar even bij valk met hun actie rondneuzen![]()
Dan ga ik je mooie vuurwerk muren wel missen.![]()
Ja precies! Maar 1 keer heb ik er ook daadwerkelijk een slecht gevoel aan over gehouden een paar jaar geleden. Toen was ik voor kwantiteit gegaan ipv kwaliteit, dus het was deels ook mijn eigen schuld. Lang verhaal kort: 800 euro uitgegeven, 1 a 2 keer het wow gevoel gehad, en dan nog dat gezeik er achteraan gaven me een beste vuurwerkkater.
De moraal van dit verhaal: Ga ALTIJD voor kwaliteit!
Mijn budget was 1000, maar die is lichtelijk overschreden met €74,21 om precies te zijn![]()
Dan ga ik je mooie vuurwerk muren wel missen.![]()
Hou mijn topic even in de gaten, ik vervang hem wel met een advieswaarde van 6000+![]()