Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elk jaar kijk ik in september naar mijn budget en word het zo rond de 250 euro. Elk jaar kijk ik op 1 januari naar mijn uiteindelijke budget en zit t rond 500-1000 euro xD Dus, voor nu zie ik het heel pessimistisch in, maar uiteindelijk, word het vaak positief en genieten geblazen :)

Momenteel zit ik op een budget van 250 euro, gaat naar 500 euro en in het ergste geval gaat het naar 1000 euro. Hoop uiteindelijk op 750 euro te komen.

De show die gepland staat komt ongeveer op 2200 uit (met kortingen eraf). Dit wordt door 2 personen betaald, dus 1100 de man. Verder misschien nog wat geld voor nieuwe producten ofiets en nog naar Duitsland voor wat spul. 1500 moet echt de max zijn.

Momenteel heb ik voor zo'n 1100 euro gehaald en besteld. Dit loopt richting de jaarwisseling op tot 1500 denk ik. Voor mezelf heb ik nu wat ik van plan was te kopen. Wat nog komt is pakketten en knallers voor mijn neefjes. je moet er wat voor over hebben om de favoriete oom te zijn :p

Zit nu exact aan de 700 euro. Da's wel even schrikken ik wist niet dat ik al zo veel had besteld haha.
En nieuwe producten heb ik nog niet eens besteld...

De totale kosten voor de APK was 130 euro. Totale bestedingsruimte voor vuurwerk ligt rond 1100 euro. Groot gedeelte wordt hier in Nederland bestelt, en het andere gedeelte (zo rond 300 euro) zal in Duitsland gehaald worden.
Dus 800 euro in Nederland en 300 euro in Duitsland.:)

Budget is onzeker maar lijk stijgende. Een eurootje of 500 maximaal. Voorgaande jaren zat ik elke keer rond de €800 tot €1000 maar daar is verandering in gekomen.

Oei er zijn meer die moeten indammen qua budget.
Voor mij ook een boel tegenslagen qua zorgkosten en auto kaduuk en dure vakantie. Gelukkig al een leuk lijstje samengesteld van +- 700,- en ook nog een hele berg van vorig jaar (+- 500,-) dus ik mag niet klagen!
Maar het is wel moeilijk als je die freak actie's voorbij ziet komen en je mag niet .. Waaaahhh :frusty::p:D

Ik zit nu op €650a€700 en dat word waarschijnlijk €1000+ als de nieuwe producten bevallen op de demo's bij de verkopers zelf.

Ik begon met 60 (in 2013), toen 100, 150 en dit jaar 250 maar samen met me broertje dus 500eu totaal waarvan de eerste 350 al uitgegeven is :cool: moet me inhouden om niet meer te halen.. elk jaar toch nog even wat extra's wanneer we ophalen. Zal totaal waarschijnlijk rond de 600 uitkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan