Tunderking
VWC lid
Het is nog moeilijk te bepalen maar denk tussen 450a650 heb nu 250 euro gespaard![]()
Heb nu 600 euro ( nog niks besteld) komt nog ongeveer 100 euro bij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is nog moeilijk te bepalen maar denk tussen 450a650 heb nu 250 euro gespaard![]()
Zelfde als pyrocrewgrunn![]()
500-600 en niet meer ook. Vorig jaar zat ik op het dubbele maar moet toegeven dat het nou niet een betere avond was dan de oudejaarsavonden van daarvoor (toen ik veel minder had besteed). De cakes moesten later op dus schiet je alles snel per meervoud de lucht in. En toen was het voor mij wel duidelijk dat een hoog budget geen extra waarde heeft, vandaar dat ik dit jaar minder besteed.
500-600 en niet meer ook. Vorig jaar zat ik op het dubbele maar moet toegeven dat het nou niet een betere avond was dan de oudejaarsavonden van daarvoor (toen ik veel minder had besteed). De cakes moesten later op dus schiet je alles snel per meervoud de lucht in. En toen was het voor mij wel duidelijk dat een hoog budget geen extra waarde heeft, vandaar dat ik dit jaar minder besteed.
Ik had hetzelfde gevoel, maar nu zit ik toch weer aan hetzelfde bedrag (850 euro).... Bij mij was het probleem meer dat ik een hele hoop kleinere cakes had. Het was net ff teveel gedoe en ik heb het idee dat je qua uitwerking dan toch beter voor minder cakes met hogere kwaliteit kunt gaan. Dat heb ik nu gelukkig wel gedaan.
Wat mij opvalt is dat ik minstens evenveel plezier beleef aan een fontein als aan een cake van 20,-. Maar toch moet er een show voor na 12 uur ingekocht worden, waar uiteindelijk meer dan de helft van het budget aan op gaat :(