Wat is jouw budget dit jaar ?

Mijn budget was 1000 euro.
Helaas (of gelukkig afhankelijk van hoe je het bekijkt) zit ik nu al op 1600 euro,
waar als het goed is nog een bestelling van 200 euro bij komt.

Het moraal van het verhaal:
hoe hoog je budget ook is, bijna idere freak zal eroverheen gaan.

Gadverdamme zeg, hier baal ik flink van! Ik had begin van het jaar gedacht dat mijn budget 2000-3000 euro zou zijn, maar heb een flinke financiele tegenvaller gehad, waardoor ik waarschijnlijk amper 50 euro overhoud voor vuurwerk!!!! :mad: Ik had een hele show bedacht, maar die moet ik dan maar tot volgend jaar bewaren! Baaaaaah!!!

Gadverdamme zeg, hier baal ik flink van! Ik had begin van het jaar gedacht dat mijn budget 2000-3000 euro zou zijn, maar heb een flinke financiele tegenvaller gehad, waardoor ik waarschijnlijk amper 50 euro overhoud voor vuurwerk!!!! :mad: Ik had een hele show bedacht, maar die moet ik dan maar tot volgend jaar bewaren! Baaaaaah!!!

Shit joh, het doet alleen al pijn om te lezen! Sterkte!

Had mezelf voorgenomen om niet meer uit te geven dan 500 euro.
Helaas zit ik hier nu al overheen en aangezien er nog producten zijn die ik graag wil hebben moet ik denk ik mijn budget een beetje opschroeven.
Denk dat ik achteraf liever niet weet hoeveel het is geworden haha. :p

Het moraal van het verhaal:
hoe hoog je budget ook is, bijna idere freak zal eroverheen gaan.

Precies dit!

Ik had mezelf voorgenomen maximaal 300 uit te geven dit jaar maar de eerste bestelling van ongeveer 500 is er al uit en de volgende van ook weer ongeveer 500 gaat ook al snel komen.

Met de vriendengroep wordt er geld bij elkaar gelegd, ik ben de gelukkige die met dat geld mag winkelen :)

Persoonlijk budget ligt op ca. € 350,-
Totaal budget om te shoppen ligt op ca. € 800/900-,

Zit nu op 1500 euro maar dat kan echt niet. Wil het terugbrengen naar 1000 maar zal wel 1200 worden.

Ik kom al jaren uit tussen de 1000 en de 1200. Ik heb alleen nog geen idee wat ik moet kopen dit jaar. Heb alleen de cruel traction besteld tot nu toe...... Heel frustrerend.

Mijn budget is jaarlijks rond de 350 euro... Soms iets meer soms iets minder en afhankelijk van wat de lokale dealers in hun assortiment hebben, ik plaats meestal bij zo'n 4 a 5 verschillende dealers een bestelling.

Budget ligt al een aantal jaar op 250 euro, maar kom meestal uit op maximaal 300 euro. Zoals het lijstje nu is, zal ik rond de 280 euro uitkomen. Vind het nog netjes: budgetten zijn er om gebroken te worden, maar ook weer niet teveel :P

hmmzz, dan moet je wat meer tijd hier doorbrengen;-) Er is genoeg moois te koop namelijk.
greetz

Helemaal mee eens. Ik heb alleen veel twijfels dit jaar. Weer een immortal gold?? Weer veel pronk??? Is altijd erg mooi hoor daar niet van maar wordt wel weer eens tijd voor wat anders. Weet alleen nog niet wat. Maar ach is een luxe probleem :)

Back
Bovenaan