Wat is jouw budget dit jaar ?

Heb dit jaar voor 460,- Euro aan vuurwerk gekocht.
Heb ook nog wat over van vorig jaar wat een waarde van 30,- Euro heeft, komt op neer nog net geen 500,- Euro aan vuurwerk dit jaar.

Had met mijn vrouw 400 euro afgesproken, is eigenlijk al 100 euro meer dan normaal vanwege promotie op het werk. Ben uiteindelijk op 700 euro uitgekomen. Komt in de losse verkoop nog ongeveer 50 euro bij. Lang leve het creatief boekhouden!!!!

Zit me net het volgende te bedenkenken: elk jaar neem ik me voor minder of helemaal niets te besteden, toch mislukt me dit elk jaar!!! Lang leve een verslavende en schitterende hobby!!!!

Zit me net het volgende te bedenkenken: elk jaar neem ik me voor minder of helemaal niets te besteden, toch mislukt me dit elk jaar!!! Lang leve een verslavende en schitterende hobby!!!!

volgend jaar gewoon voor nemen meer te bestellen haal je je doel ieder geval ha ha

Ik had niet echt een budget maar wou het wel onder de 250 houden...heb echter al voor 275 besteld en ga ook nog naar Duitsland voor wat potjes voor in de avond...maarja geld moet ergens aan uitgegeven worden:p

Ik had niet echt een budget maar wou het wel onder de 250 houden...heb echter al voor 275 besteld en ga ook nog naar Duitsland voor wat potjes voor in de avond...maarja geld moet ergens aan uitgegeven worden:p

Klopt geld moet rollen anders kan je het alsnog inleveren bij de regering achteraf. :p

Tja....
Elk jaar heb ik een max budget.
En dan ga ik bestellen.....
Ahhhhh.... alleen dit nog ff.
Ahhhh dit heb ik echt nog nodig voor mijn showtje.....
Ahhhhhh.... fck it... dit nog ff bestellen en dan kap ik er echt mee!!!!.!
Enz...... enz....

Ja.. ik ben en blijf vuurwerk verslaafd.
En ik heb in der loop der jaren wel gemerkt dat een ECHT maximum budget toch nog wel een aantal x is bij te stellen.
Keep it up brothers. Wie weet hoe lang het nog duurt.

Tja....
Elk jaar heb ik een max budget.
En dan ga ik bestellen.....
Ahhhhh.... alleen dit nog ff.
Ahhhh dit heb ik echt nog nodig voor mijn showtje.....
Ahhhhhh.... fck it... dit nog ff bestellen en dan kap ik er echt mee!!!!.!
Enz...... enz....

Ja.. ik ben en blijf vuurwerk verslaafd.
En ik heb in der loop der jaren wel gemerkt dat een ECHT maximum budget toch nog wel een aantal x is bij te stellen.
Keep it up brothers. Wie weet hoe lang het nog duurt.

Ach ik had ook een budget van 300,- en heb precies het zelfde als jouw, zit nu wel op 900,- ben maar gestopt met tellen... Vooraf als ik het in 1 keer had moeten uitgeven had ik het echt niet gedaan maar het is een van mijn favoriete dagen van het jaar. Compenseer het in januari wel weer met wat minder uitgaan en dergelijke, ook geen verkeersboetes gehad dit jaar anders was het daar wel heen gegaan...

Dit jaar helaas minder dan voorgaande jaren.
Rond de 350€.
En dat alles dankzij de belastingdienst....

Eerst was het €0, toen met de familie 100 afgesproken, toen werd het 130, daarna toch 170, en ik kon het niet laten dus werd het weer 200 en nu heb ik weer een aanbieding gekregen dus word het uiteindelijk iets van €230.

Back
Bovenaan