Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2K plus
Naja ik zeg je eerlijk ik bestel voor het eerst bij 365 op hun outlet site en aangezien het ( waarschijnlijk voor de nederlandss winkels het laatste jaar is zit er geen rem op....Dat is een lekker budget!
Houd je je er ook aan of gaan we richting de 2.5k?
Naja ik zeg je eerlijk ik bestel voor het eerst bij 365 op hun outlet site en aangezien het ( waarschijnlijk voor de nederlandss winkels het laatste jaar is zit er geen rem op....
Eerlijk? Met het geld van een goeie collectie tegenwoordig haalde je 5-10jaar geleden 2 bestelbusjes vol voor, en vooral op sommige boxen is het echt te merken dat je onderhand bijna het dubbele kwijt ben ten opzichte van toen.Inflatie m’n reetzie bedragen voorbij komen
I know. Principe kwestie dat ik de specials niet meer koop. Vroeger voor 45-50 per stuk.Eerlijk? Met het geld van een goeie collectie tegenwoordig haalde je 5-10jaar geleden 2 bestelbusjes vol voor, en vooral op sommige boxen is het echt te merken dat je onderhand bijna het dubbele kwijt ben ten opzichte van toen.
Groot gelijk, in een gekke bui zouden zelfs die nog besteld kunnen wordenI know. Principe kwestie dat ik de specials niet meer koop. Vroeger voor 45-50 per stuk.
Of eten ze alleen maar droog brood en drinken ze water.Uiteindelijk gaat het allemaal om koopkracht, en als ik de bedragen voorbij zie komen is er niks mis met de kracht van iedereen.![]()
Daarom zijn er gelukkig freakwinkels om de liefhebber te bedienen en tegelijkertijd een potje geld te verdienen.Vooral een Vuurwerktoppers , vuurwerkplanet zijn goed in het vragen van belachelijke prijzen