Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds jaren weer een fatsoenlijk bedrag aan , grotendeels, legaal vuurwerk besteedt. ( het illegale gedeelte is vuurwerk wat paar jaar geleden nog legaal was hier🤡)

Wil eigenlijk helemaal legaal maar ze maken het hier verdomd moeilijk en (misschien) volgend jaar helemaal!.

Denk dat ik dit jaar tussen de 950 en 1000 euro ga uitkomen.

Ik had gemikt op 400 (dat denkt mn vrouw nog steeds), maar zit inmiddels op 650 :shy: 🫣
Maar daarvan blijft ook wat staan voor volgend jaar, praat ik het voor mezelf goed...
Haha net zoals hier staat heb ik ook. Duitsland komt er ook bij....of er wat blijft staan heeft met het weer te maken

Ik maak een mooie foto van al het vuurwerk bij elkaar. Komt goed.

Ik probeer mn phone weg te zetten tijdens het afsteken en te laten filmen..

Why?

Tip, zeker foto's maken van je collectie én ik zou ook iemand vragen te filmen als je het komt ophalen. Ik baal nog steeds dat ik mijn destijds grootste bestelling bij Haokan niet op film heb staan. In gedachten denk ik daar nog regelmatig aan terug, en dat is leuk, maar op film hebben is toch net wat leuker. En dan de collectie bij elkaar zien is gewoon voor jezelf mooi om op te kwijlen.

Oh en by the way, mede forumleden zijn wel vaker sceptisch bij nieuwe mensen als ze een grote collectie hebben. Was bij mij ook, niks van aantrekken.

Je bent net lid geworden, ieder jaar is er wel iemand op VWC met grote praatjes. :-)
Ook leden die net lid zijn maar al veel langer meekijken op het forum kunnen een aardige collectie hebben. Ik zal een mooie foto maken Acyrus ;-)

Tip, zeker foto's maken van je collectie én ik zou ook iemand vragen te filmen als je het komt ophalen. Ik baal nog steeds dat ik mijn destijds grootste bestelling bij Haokan niet op film heb staan. In gedachten denk ik daar nog regelmatig aan terug, en dat is leuk, maar op film hebben is toch net wat leuker. En dan de collectie bij elkaar zien is gewoon voor jezelf mooi om op te kwijlen.

Oh en by the way, mede forumleden zijn wel vaker sceptisch bij nieuwe mensen als ze een grote collectie hebben. Was bij mij ook, niks van aantrekken.

Ik moet naar 6/7 adressen om alles op te halen verspreid over zaterdag en maandag anders is het niet te doen. Filmen is een goede tip inderdaad.

Haha ach maakt mij niet uit hoor. Ik zal netjes wat foto's maken. Ik begrijp het allemaal wel ;-)

hield 700 aan is uiteindelijk 1200 geworden. Niet best.
Ik zeg de vrouw niks en ga haar af leiden met een weekend weg op het moment dat ik de dozen naar binnen gooi.
Je "perfecte oplossing" heeft 1 potentieel nadeel.
Stel dat je de vrouw een weekendje weg geeft zodat jij voor ophaaldienst kan gaan spelen,denk je dan niet dat je wederhelft je vraagt of jullie gezellig SAMEN dat gaan doen ?
Als jij dan NEE zegt,dan slaap je misschien wel erg lang in de schuur 🤔 :bonk:

• Like
Waarderingen: Blup
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan