Wat is jouw budget dit jaar ?

Ik had een budget van 1500 euro maar ik zit nu op 1975 euro maar ik ga nu echt kappen want dit jaar ook me rijbewijs gehaald en auto gekocht denk dat ik het afrond op 2000 euro en probeer niet overheen te gaan maar blijft altijd moeilijk als de 29ste in de winkel staat om je bestellingen op te halen.

Heb nu 3 bestellingen gedaan. van 99,50, 63,99, en 457,45. Komt uit op z'n 620 euro, denk dat ik met niet kan inhouden met toch nog het een en ander bij te bestellen op de verkoopdagen, dus denk dat het eindbedrag gaat uitkomen rond de 650 euro.

Tot nu toe ongeveer 199 euro uitgegeven en daar komt hooguit 6 euro nog bij van los spul dat ik ik de dagen door koop.

180 euro en komt niks meer bij(denk ik)
heb behoorlijk wat klein vuurwerk dus ben de hele dag wel bezig met stoken

Een bedrag ergens tussen de 600,- euro en 1.000.000,- schat ik.
Eerste gedeelte is al besteld dus tja, daar kom ik niet meer onderuit.

Uiteindelijk draait het om de lol die je samen met iemand hebt. Liever één Salute (Wolff) en 3 Cruise Rockets (Wolff) in de ochtend waar ik om moet lachen samen met mn broer en/of vrienden, dan alle vuurwerk in de wereld om af te steken, maar alleen.

Jij hebt een stevig bedrag dit jaar, zeker 4% van het totaal van Nederland.

350 euro is mijn budget. eerdere jaren deed ik het met 250 euro maar dit jaar heb ik een karton big 19 extra gekocht, dus vandaar.

Back
Bovenaan