Wat is jouw budget dit jaar ?

eerst was het 85eu maar nu ik de collecties heb gezien van de dealers in de buurt wordt dit een beetje opgeschoven naar 120. :D

Echt een budget heb ik niet. Maar gellukig inclusief het geld van mijn oudjaarsponsers ( familie ) € 1800,- inc. prof

Naja geld moet rollen tog !! Anders hadden ze het wel vierkant gemaakt ;-)

Volgens mijn ouders is mijn budget veel te hoog!
Ik kan het net zo goed zo in de prullenbak flikkeren! :bonk: (zeggen mijn ouders)
Was van plan om 150 uit te geven, maar het is 169,90 euro geworden.

nou m'n budget is het dubbelle van wat k eerst had :D het is nu 165 geworden. maar hier blijft het ook bij. want anders heb k geen geld meer voor andere dingen :p

In Oktober eigen auto gekocht. Vrij nieuwe, dus was niet goedkoop. Ik rij er 100 km per dag mee voor mijn werk, en krijg een hele lage kilometer vergoeding. Hierdoor is mijn budget voor vuurwerk dit jaar niet dusdanig hoog, dat ik helemaal door kan slaan met bestellen. Het is op dit moment 950,- maar er kunnen nog wat bestellingen bijkomen en sowieso haal ik nog wat dingen op de verkoopdagen.

Het horror-bedrag zal dit jaar uitkomen op een eurootje of 300? Dit vind ik eigenlijk al pittig veel en hoop hier echt niet boven uit te komen, maar met meerdere verkooppunten in de stad is dat erg moeilijk.

Verder willen we volgend jaar nog naar Black Sabbath, festivals en lekker stappen natuurlijk. Misschien ben ik straks nog dankbaar dat ik pas halverwege november last van kruit-kriebels kreeg.

Back
Bovenaan