Wat is je domste vuurwerk aankoop ooit

in mijn geval zou ik zeggen de event selection 1 & 2 van rubro ,stond in de omschrijving 1200 gr nem kruit maar stond dusdanig slecht omschreven dat ik dacht 2 x 120 shots a 1200 gram per boxje te kopen maar dat bleek dus verdeelt over de twee :bonk::bonk:.

nou woon ik een smal straatje waar eigenlijk verder niemand iets afsteekt dus viel door het tempo en salvo's nog enigszins mee maar was niet wat ik dacht gekocht te hebben .;):d

Hier ook teveel ervan, nog bezig doorheen te komen. Mss gaat een zwik op het vuur komend jaar. Ben ook nauwelijks van het vroegtijdig stoken ervan, al liggen er hele jaar wel een paar doosjes klaar.

Grote waaiercake bij de pyroshop in 2019. De hurricaine. Grote bak, veel shots. Was in de aanbieding voor 60 euro, heb er zelfs nog een uur op gewacht tot ie bezorgd werd bij de winkel. Helaas waren het merendeel simpele gekleurde ballen en de dikkere tubes viel erg tegen. Ik hoopte dat dit een mega cake zou zijn in m'n show, maar viel erg tegen. Hij staat verstopt op de foto

Bijlagen

• Screenshot_20251221_103259_Photos.jpg
    Screenshot_20251221_103259_Photos.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 90
op nr 2:
Ooit in Spanje met Sant Juan (zomer) alle moeite gedaan om vuurwerk te kopen. Dikke 3 inch bak gekocht, bleek een multishot per tube te zijn. Was te verwachten, maar daardoor kleiner dan een normale 30mm.

Toch wel de Jackhammer. Hij was fantastisch hoor, maar wat heb ik staan vechten met die zware joekel op het station. Ik had zo’n verrekte spierpijn dat het me op oudejaarsavond niet eens lukte mijn arm op te tillen om een sigaretje te roken
Dan tog iedere dag zon zware compound tillen 😜

De ultimate redemption van Surex, gekocht bij loots maar zag in het forum dat er mensen verkeerde batches hadden. Dit gevraagd in de winkel en zoals gewoonlijk wisten ze hier niks van, nou wat een eindklapper moest zijn was een flop! En Ohja die special 4, dacht toen doe is gek mooie aanbiedingen gepakt had er 4 gekocht ofzo… wat een herrie!

Voor mij was dat de Eyecatcher van Lesli. Zag er toen der tijd uit als een mega imposant blok! Ik dacht dit moet hem zijn! Het spektakelstuk van de avond!

Product video's waren er toen nog niet.
2916968-eyecatcher-98-s.png
Totdat ik hem afstak. Toen had ik heel erg spijt van de aankoop.

Heb nog een video gevonden op YouTube van deze Eyecatcher.

Voor mij was dat de Eyecatcher van Lesli. Zag er toen der tijd uit als een mega imposant blok! Ik dacht dit moet hem zijn! Het spektakelstuk van de avond!

Product video's waren er toen nog niet.
Bekijk bijlage 1821723
Totdat ik hem afstak. Toen had ik heel erg spijt van de aankoop.

Heb nog een video gevonden op YouTube van deze Eyecatcher.

Ongelofelijk, heb me kapot zitten lachen om het filmpje 🤣

Back
Bovenaan