Wat is het hardste knalvuurwerk in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind dat de multi thunderking van broekhoff een harde maar ook een zeer doffe knal geeft, ben wel bang dat dit het laatste jaar wordt dat ik ze heb:(.

Laatst bewerkt:
Vind dat de multi thunderking van broekhoff een harde maar ook een zeer doffe knal geeft, ben bang wel bang dat dit het laatste jaar wordt dat ik ze heb:(.

Dit jaar zijn ze in de aanbieding, verder zijn de Thunder Queens van katan goede vervangers :) (Je kan ze bij de top1toys in katwijk en vuurwerk4all te leiden halen)

Laatst bewerkt:
van alle soorten nl vuurwerk wat ik de afgelopen jaren heb gestookt waren de binkies toch echt de hardste qua knal. ik heb er eentje gehad die viel om en schoot precies in mijn richting, die klap deed weinig onder voor een gewone belgische nitraat. klein maar fijn. en van zeer goede kwaliteit. geen lontjes die eruit vallen of dopjes die los zitten. gewoon hoogwaardig spul. ze moeten alleen wel op een beetje vlakke ondergrond staan :P jammer dat ze nu in de omgeving niet meer te krijgen zijn

multi thunder kings zijn ook wel leuk, die geven echt doffe klappen met een aparte fluit vooraf.
de oude thunderkings van pyropower gingen ook hard, maar die zijn ook al niet meer zoals ze zijn geweest.

jaa, de mortiertjes knallen wel mooi.
de ''single shots'' dus.
of ja, de tol met knal bij vuurwerktotaal weg.
maar dit jaar nietmeer, door te harde knal :P

Beste grond knal van Nederland, vind ik persoonlijk de Twister idd,

de eerste x dat ik die kocht stond ik echt versteld van de knal, zoiezo is de knal ...iets... harder dan de reguliere astronaute/rotjes endan ook nog het grondbloem effect van tevoren, ja dat was wel cool toen ik 11 was :D

Thunderking en of de Whistling thunder queen van Katan. Super knal, echte hele goede zijn dat. Echter wel bijna het enige wat Katan betreft.

Voor een echte knal adviseer ik je de enkel shots mortieren of de knal cakes.
De 'Shock' van Wolff vuurwerk vind ik zelf de beste, als je meer wilt voor minder geld kun je de Shi Shing crackers van Wolff gaan kopen, gewoon rotjes maar zit toch een Belle knal in!

Beste grondknal. De Royal Thunder van Royal. Wel even drogen dat wel. Ja en anders de vele verschillende single shots met als uitschieter de Whistling Thunder Queen van Katan.:wink:

Thunderking JUMBOBOX 80st had deze gekocht en zeer verbaast ging even hard als een nitraat.

Dat zijn in de lucht de Binkies en op de grond de twister knal van GBV, die nu niet meer verkocht mag worden....

sky thunder :p
hahahahahaa rotzooi xD

nee, de single shots zijn wel t hardst.
en de grondknallers zijn naar mijn mening de gewone rotjes....

Hoi, oud en nieuw in Nederland dit jaar, hebben jullie nog tips op knalgebied, ugly joe en mammoth zijn bij jullie niet toegelaten meen ik...dus tips op knalgebied zijn welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan