Wat is het hardste knalvuurwerk in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Asian Thunders knallen goed :D en niet duur, 25 euro voor 50!
Binkies heb ik nooit gehoord, geen Marijn dealer in de buurt :(

Ik ben het er niet mee eens dat Binkies harder gaan dan Chooet Bangers.
Ze gaan inderdaad heel hard, maar ze verslaan hooguit de oude Thumping Thunders.
De nieuwe Thumping Thunders gaan ook weer een stukje harder.
Het hardste van Nederland is overduidelijk de Extreme Bang Rocket van Wolff.
~Flipperkip

In de kanonslagen zit wel degelijk verschil. Astro extreme gaan hoorbaar harder dan de gewone kanonslagen van 200 in een slof. Uit mijn hoofd kosten deze €2,- per doosje van 50.

Het hardste vuurwerk met 1 knal is de Binkie. Deze knal i.t.t post 82 zowel de Chooet banger als de Extreme Bang rockets eruit (vergelijkbaar met Toffee).
Helaas dat ze afgekeurd zijn, maar dit jaar zijn er genoeg vervangers op de markt.

Weet iemand wat het hardste knalvuurwerk van lesli is?
Dit i.v.m. alleen maar lesli dealers bij mij in de buurt.

~~Remy.:bye:

Dit jaar de 'black spanish cracker' in nederland, soort van opgevoerd rotje en ziet eruit als een vlinder. miss dat deze harder gaan als rotjes, ze zijn wel letterlijk 20 keer zo duur :P

maar goed, gewoon de Thunder King Jumbo Box van Rubro kopen, 80 single shots voor 25 euro :D

De twister knal van GBV gaan echt hard! Vriend van mij had er per ongeluk vorig jaar 1 in zijn hand toen die ontplofte, allemaal bloed op zijn hand en aan zijn linkeroor nog steeds een beetje doof!:shocked:

Hij knalde te snel, hij stak hem aan en hij knalde gelijk. Dus gewoon productiefoutje, niets aan te doen dus.

Okee, dus de lont was kleiner dan een halve cm? Steek dan niet aan maar leg in heksen kring ofzo?! *Ontopic* Ik denk de Binkies van Marijn. Knallen lekker! Zijn ze trouwens nog te krijgen dit jaar?

Als je ze kan krijgen dan moet je eens de twister en knal van Evuco proberen. GBV heeft mogelijk nog oude voorraden en deze knallen als een jekker. Persoonlijk vind ik ze harder gaan dan de twister en knal van GBV zelf.

Zelf had ik de twister met knal van orginal die was echt het hardste dus als je hem nog tegenkomt koop alles wat over is :p

"ground flower with report"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan