Wat is het hardste knalvuurwerk in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,

iemand ervaring met de Afterschock rocets ??
ik hoor het graag, ik kan namelijk zelf er nix over vinden op het forum...

je moet gewOON GRONDBLOEMEN MET KNAL kopen die gaan ook hard of je koopt deze ze hetn chooet supershishing pakket
imgres

Wij hebben since kort hier zena zitten ze hebben daar ook chooêt shocks ben beniewt hoe die gaan zijn aan de duurdere kant 16 voor 10eu iemand ervaring al afgeestoken??

je kan bij sommige dealers zegmaar en soort pijl kopen die alleen op knal gericht is met 40 gram erin die zijn net een cobra alleen dan in de lucht die gaan echt heel hard maar die hebben zzegmaar geen effect

je kan bij sommige dealers zegmaar en soort pijl kopen die alleen op knal gericht is met 40 gram erin die zijn net een cobra alleen dan in de lucht die gaan echt heel hard maar die hebben zzegmaar geen effect

Thunder Rocket (Legale lawinepijl !!!)

Lawine pijl Soort Losse pijl Kruitinhoud 40 gram Afmeting 4.5x3x100 cm

plaatje kopiert ie blijkbaar niet maar ik denk dat je deze bedoelt.
http://www.youtube.com/watch?v=SOYL6-K1DJE&feature=player_embedded
overigens hebben ze dus wel effect.

Thunder Rocket (Legale lawinepijl !!!)

Lawine pijl Soort Losse pijl Kruitinhoud 40 gram Afmeting 4.5x3x100 cm

plaatje kopiert ie blijkbaar niet maar ik denk dat je deze bedoelt.
http://www.youtube.com/watch?v=SOYL6-K1DJE&feature=player_embedded
overigens hebben ze dus wel effect.

mensen laat je niet voor de gek houden door mooie praatjes van dealers heh, die thunderrocket komt niet eens in de buurt van een salutepijl natuurlijk. 1. omdat dit niet kan met de nederlandse wetgeving, en 2. omdat ik hem gratis kreeg vorig jaar en dus afgestoken heb en overduidelijk te horen was dat ze niet eens in de buurt komen:)

Hardste knalvuurwerk dat in NL legaal is zijn de single-shots, en de grondbloemen met knal.
Kanonslagen zijn bijna overal even hard.

De Asian Thunders gaan SUPERhard, maar die kan je moeilijk de hele tijd overdag aansteken. Wat ik dit jaar had waren de twister knallen (SUPER:D), en de asian thunders, en de shocks. De asian thunders en de twisterknallen (van GBV) waren TOP.

Ik was in het bezit van wa asian thunder rockets, maar damn die dingen knallen toch wel als gekken! Helemaal als hij toevallig de lucht niet in gaat:s..

De binkies knallen echt lekker! Op de grond overtreffen ze een chooet banger:) En in de lucht zoals ze horen klinken ze ook echt lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan