Wat is het hardste knalvuurwerk in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
spinning flower with bang van Wolff knalt ook zeer goed :D

Cake is absoluut de Silver Salute

Pijlen denk ik Rocket Boom..

Tsjaa ga voor de single shots als je een beetje wilt knallen. Dit zal alsnog niet nitraten etc vervangen, want 1 van de beste singelshots produceren een knal van +- een thumping thunder 1,6 gram.

Dit zijn een paar producten die wel goed knallen. 1. Twister Knal: Grondbloem met aan het eind een harde knal. Binkie: Naar mijn mening de hardste Single Shot van Nederland. 3. Extreme Bang Rockets: Pijl met harde knal en leuk crackling effect. 4. Silver Salute: Ik denk wel de hardste Knalcake van Nederland.

voor op de grond vind ik de ground bloom flower with report van orignal erg hard gaan voor nederlands begrip.
en voor in de lucht de binkies:)

Zou de knal van een grotere single shot harder zijn. Denk bijvoorbeeld aan een mega shock, short circuit (zena) etc. Maakt dat nog een vershil?

Ze verkopen bij ons chooet ik denk dat die het hardse legale knal gaat worden?
Wie mee eens?

denk niet dat chooët het hardste gaat worden, aangezien in nederland maximaal 156DB mag en bijna alle rotjes daar al tegenaan zitten, maar ik hoop dat de chooet producten toch net een tikkeltje harder gaan als gewone rotjes,

denk niet dat chooët het hardste gaat worden, aangezien in nederland maximaal 156DB mag en bijna alle rotjes daar al tegenaan zitten, maar ik hoop dat de chooet producten toch net een tikkeltje harder gaan als gewone rotjes,

ik denk niet dat rotjes al 156db halen aangezien de belgische wetgeving ook 156db toelaat en dit ook bijna niet bereikt wordt met flash knallers.

In belgie en Nederland word het beide op verschillende afstanden gemeten. In belgie op een grotere afstand dan in Nederland.

Uit mijn hoofd gezegt 1 meter in nederland. Kan dit niet met zekerheid zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan