Wat is het beste kooiloze vuurwerk?

Mijn god.. als je dit dan allemaal in het verschiet hebt voor volgend seizoen springen de tranen je in je ogen, R.I.P het Nederlandse vuurwerk..
Gaat lekker in Nederland he. Niet allen op vuurwerkgebied tis een bende.
M.b.t. vuurwerk.... een blunder van een maatregel komt er door. De parels eruit vissen zal in de toekomst een nog grotere uitdaging worden. Je moet het nog maar willen....

Mijn god.. als je dit dan allemaal in het verschiet hebt voor volgend seizoen springen de tranen je in je ogen, R.I.P het Nederlandse vuurwerk..
Inderdaad, om nou bijv 150 euro voor zoiets neer te leggen daar pas ik echt voor. Dan is voor mij het punt bereikt dat het niet meer te verantwoorden is. Dan moet de prijs drastisch omlaag. Gelukkig weten we dat er toch echt wel ook goede producten mogelijk zijn

dit topic rest van het jaar maar eens in de gaten houden, zodra uitverkoop weer online is geen gehaaste beslissingen maken.

Dan kies ik voor de Rubro event tears from heaven. Mooie effecten, burst goed, leuke tempo wisselingen. Alleen de laatste cake had wel in een keer gemogen.

Magnum PI batch 2024 vond ik kooiloos absoluut niet tegenvallen.
Komt eind dit jaar 100% weer in de collectie.

Ik weet niet hoe jullie erover denken maar èèn ding weet ik wel. Ik maak mij nog weinig druk om het kooi verhaal. Wat heb ik dit jaar al top producten voorbij zien komen die niet in een kooi zaten. Heb veel reacties gezien van mensen die er helemaal klaar mee waren. Ben nu toch wel benieuwd of de meningen een beetje zijn bijgedraaid nu?

Beetje bijgedraaid, maar ik maak me dan ook meer zorgen in het algemeen steeds meer raken we kwijt ipv dat we ook maar iets krijgen
Ja behoud maarvoor hoelang....
Kijk stoken met goed spul lukt me wel als het legaal niet meer kan dan maar illegaal, ook lekker voor het linkse Tuig.

Back
Bovenaan