Wat houdt vuurwerkverbod nog tegen?

En wat als de pleuris uitbreekt terwijl er een verbod is? volgens mij was er 2 jaar corona en 2 jaar verbod maar waren er ook incidenten? het haalt dus allemaal niks uit.
Maarja, het is een 'rechtse' hobby en wat rechts is moet door links verboden worden.
Elke vuurwerkliefhebber die een verbod naast zich neerlegt kan niet anders dan illegaal kopen. Dat mag uiteraard niet maar andere optie is niets meer afsteken. Ik gok dat een groot deel doorstookt met illegaal verkregen spul wat risico op ongelukken deels dus zal vergroten. Let wel, liefhebbers en freaks zijn niet geheel hetzelfde slag liefhebbers 😉

En wat als de pleuris uitbreekt terwijl er een verbod is? volgens mij was er 2 jaar corona en 2 jaar verbod maar waren er ook incidenten? het haalt dus allemaal niks uit.
Maarja, het is een 'rechtse' hobby en wat rechts is moet door links verboden worden.
Dan is er een verbod en is er geen verschil dus dan hoeft het verbod er ook niet af. Wel blijven opletten, dit is een heeeeel oud truukje hoor 😂

Precies dat, als je goed tussen de regels door luistert weet je dat ze gaan draaien
Nou dat wil ik niet zeggen, ze is heel duidelijk geweest dat ze het illegale vuurwerk willen aanpakken, en dat de goede niet onder de kwade moeten leiden, maar er is nog geen reden voor polonaise de VVD congress van 6 februari wordt wel een hele belangrijke.

Back
Bovenaan