Wat heb je over van afgelopen oud en nieuw

4 Joy Ride. Er was er 1 ontploft en alles kwam richting ons. Nu durf ik ze niet meer af te steken. Hopelijk heb ik volgend jaar de moed verzameld om ze toch weer af te steken.

zootje singleshos van rubro.
1 pijl waar de stok van brak. heb hem maar in mn fietstas gedaan die avond.
Paar pakjes ladycrackers.
Hoop aldispul. knetterlinten etc.
2 x heavy legend 1
1 x return of the phoenix om ergens deze zomer iederdeen wakker te krijgen:)
Staat ook nog 1 willow time boxje te wachten.
In alle euforie deze vergeten van de kachel te halen.

Dit:20160101_103342.jpg20160101_103329.jpg20160101_103305.jpg

Jaja er zit zelfs zwaar illegaal vuurwerk bij met de kracht van een handgranaat. Nml een pakje romeinse kaarsen :D
Die bewaar ik totdat iedereen ze vergeten is en dan evt schenken aan het vuurwerkmuseum ofzo

paar pakjes zena blast, blijkt toch maar weer dat ik te oud word om echt veel van die dingen af te steken, en zoveel had ik er eigenlijk al niet 8)

4 Joy Ride. Er was er 1 ontploft en alles kwam richting ons. Nu durf ik ze niet meer af te steken. Hopelijk heb ik volgend jaar de moed verzameld om ze toch weer af te steken.

Zorgen dat je voldoende ruimte hebt op een groot veld bijvoorbeeld dan zou ik me er echt niet te druk
om maken.

Wat ik over heb van het vuurwerk zijn leuke en prachtige herinneringen. Heb alles lekker opgestookt. En we hebben ervan genoten. :D

Helemaal niks.Als het weer goed is stook ik alles op.Krijg altijd mijn vuurwerk wel op..Heb helaas niet zo'n heel erg groot budget.

20151231_184324.jpg

Kwam een maatje mee aanzetten op 31dec om 20.00u

2 karton rotjes
1 karton grondbloemen
1 karton maddogs shocks

Wat moet ik er mee??:bonk:

Back
Bovenaan