Wat heb je over van afgelopen oud en nieuw

4x Hoogmoed, 2x Silver Salute en een Anaconda. :)
Voor de rest nog een doos vol met klein nederlands spul wat er al 2 jaar staat.

Slof rotjes
Paar grondbloemen
pak binkies
pak Dragon Thunder
half pak thunderking basic (broekfhoff)
Pak Corsaire Flashing Thunder

Heeft iedereen zoveel vuurwerk ofzo? bij mij gaat altijd alles op misschien een paar rotjes over maar voor derest alles weggos, zo hoort het toch ook?

Heeft iedereen zoveel vuurwerk ofzo? bij mij gaat altijd alles op misschien een paar rotjes over maar voor derest alles weggos, zo hoort het toch ook?

Dat ligt er maar net aan hoeveel je koopt. Dit jaar heb ik bewust teveel Super 6-19 potten gehaald omdat ik ze kon krijgen voor een lekkere prijs, zodoende heb ik er nu nog een doos (6 stuks) van over. Deze worden nu doorgelont voor 2012/2013 tot 1 groot blok. Foto's volgen.

Is het trouwens niet de bedoeling dat iedereen hier foto's plaats van wat hij over heeft? Het topic staat immers onder "foto's"

Knap dat mensen na oud en nieuw nog overgebleven vuurwerk kan bewaren. Daar jeuken mijn handen veelte erg voor haha.

Ik snap ook niet dat je gewoon vuurwerk over kunt houden, stoken die handel!

Bewaar enkel wat strobos voor bij het voetbal..

Ligt er aan als het echt heel erg slecht weer is is het zonde om een vermogen de lucht in te knallen.:p

Een aantal pakken grondbloem met knal. Extra ingeslagen omdat ze inmiddels verboden zijn..

ik moest alle sier opmaken dus alleen kleine troep paar singelshots rotjes babypijlen tollen knetterballen e.d dat was het wel :(

Helaas nog wel wat i.v.m. ziekte.

1 x double gold box
1 x final box 1 van vulcan
1 x karton big19
3 x valk ti thunder
1 x in Shock 1 vulcan
1 x thunderstruck
360.jpg

360.jpg

Back
Bovenaan