Wat heb je over van 2022-2023

Torrr

VWC lid
Nou de titel zegt genoeg, dus kom maar op met de foto's. Ik trap af met wat ik over heb en wat ik net terug in de bunker heb geplaatst :

over1.jpg

over2.png

Normaal gaat alles op maar het begon wel erg hard te waaien dus aantal zaken gaan de opslag in.

1x funke Azul
1x wolff screaming vulture

Staat klaar om naar de bunker te gaan, ik heb ergens ook nog 2 compounds staan. Geen idee welke

IMG20230101132858.jpg

2x code red
1x willow mayhem
1x black caiman
2x primal instinct
1x special 4
1x poema breakout
1x black cobra 120
1x skyblue lemon
1x sensation 5000

En paar losse 30mm cakes. Was helaas teveel wind voor de goudblokken. Heb het netjes opgeborgen, 25kg per huishouden. De 28ste komt het weer tevoorschijn.

Hier eigenlijk bijna alles opgeschoten. Alleen nog 3 krakatau Fontijnen over en 2 doosjes trickshot. Daar was de wind te hard voor.

3 producten laten staan door de weersomstandigheden:

Branco Evo
Primavera Pangu
2 Sidney Sunrise Magnum

Ook nog 2 Caïro Crackling laten staan. Dat is meer om het feit dat ik bang ben dat we hem in deze uitvoering niet meer gaan terug zien of volgend jaar word afgekeurd

Mega willows
Cannonade
Sky Princess
Transbomber
Code red

En nog een boel cakes en kleiner spul. Ook fonteinen, ivm de wind laten staan.

- sacramentum A
- gold blue variations
- doppelschlag
- kamuo variations
- king of blue

Vond het toch te zonde met de wind voor deze.

Voor de rest hebben we alles opgestookt, zelfs meeste cat1 is er doorgegaan doordat de kinderen zelfs in de regen nog bezig waren :thumbup:

Ook hier veel last van de wind en dus op het laatste moment de show moeten afbreken. Is eig nog best wat. En nog wat uitlopers bewaard.

- 2 x Glitter Willowz 2 Colorz
- 2 x Snowstorm ltd
- 2 x Kingstown Hangover
- 1 x Mega Willows
- 1 x Rambam
- 1 x Winternight
- 1 x Brasilian Box

- Sunbeam 3
- 2 x Decibel
- 1 Wings of Darkness
- 2 x Neon Ghost

en nog wat orcs vgm haha

Hier staat ook nog het een en ander wat niet de lucht in is gegaan, ook door de Corona jaren dat ik nu wat teveel had besteld door de doorgeschoven bestellingen.

DD83BA3D-A487-4166-88A5-0359DFECB896.jpg

4A1B4151-5AC0-445B-BA97-A5BA3EB8FCD7.jpg

Back
Bovenaan