Wat geven we uit!

Precies wat avalanche zegt, het gaat om het idee. Gebruik alleen inzendingen op de site. Of stuur inderdaad pbs.
Verder vind ik het gewoon een leuk idee.
Mijn genoemde budget klopt al van geen kanten alleen, zal bij meer leden gelden. Is veel lager uitgevallen. En meen dat ik ook gezegd heb dat dat mijn absolute max is en niet mijn daadwerkelijke budget.

Dat, maar dan andersom hahahaha!

Avalanche verwoord het goed.
@Casper- nog hard feelings en je initiatief is op zich leuk bedacht. Heb vanmiddag mijn input in de database ingevoerd.

PB's gaan er morgen uit! Ben wel blij dat het idee goed valt hahaha, het is ook niet gratis (doe het wel met liefde :) ). Bedankt voor de feedback en ga er rekening mee houden de volgende keer (volgend jaar ga ik hem gewoon weer lanceren op vrijwillige basis!

wellicht een idee om hem tot een week na de jaarwisseling open te laten staan.

Ik sluit niet uit dat er mensen zijn die liever wachten tot na de jaarwisseling om dit soort gegevens te vermelden.

Zojuist doorgegeven! Erg leuk idee. Misschien ook leuk om nog een kopje op de site toe te voegen met wat het gemiddelde per persoon is?

Ik zie dat je het inmiddels toe hebt gevoegd, thanks! Mooi dat het gemiddelde bedrag hoger is dan mijn budget, kan ik het weer makkelijker goedpraten voor mezelf ;p

Ik kan mezelf niet terug vinden.

Alleen de bedragen tot 30-11-2017 zijn toegevoegd aan de database.
Het zou kunnen dat ik je over het hoofd heb gezien, dan moet je hem handmatig nog even toevoegen.

In het algemeen
Ik ben een paar dagen afwezig geweest door drukte, sorry daarvoor.
Heb ondertussen naar iedereen die ik had overgenomen een PB gestuurd!

Allemaal bedankt dat jullie mee helpen aan dit initiatief!

Back
Bovenaan