happy4ever1968
VWC lid
Meer is altijd niet beter. Ik had dit jaar 1/3 van wat ik normaal heb en dat is goed bevallen. Dit gaf mij meer rust.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaarwisselingen hebben mij wel doen laten beseffen dat een shitload aan boxen niet meer nodig is. Zoals afgelopen oudjaarsdag verliep is ideaal. Om 18:00 een dik project, 0:00 lekker showtje en tussendoor wat klein spul (alleen kwaliteitsspul zoals Phantom) en fonteinen. Grotendeels boxen voor het gemak, alleen écht wat cakes om iets te laten zien wat niet met boxen gaat.
Lekker rustig aan doen tussendoor, tijd voor een hapje en drankje en meer tijd voor elkaar in plaats van de drang te móeten stoken.
En, zoals al vaker aangegeven, mijzelf de voorpret niet laten afnemen. Dát heb ik echt weer gemist dit jaar. Ik wil de hele countdownperiode - vanaf september - de spanning weer voelen van het toeleven naar!
Dit herken ik dus enorm. Die tweedeling in de avond tussen stoken en gezelligheid, hapje drankje etc heb ik al jaren. Dat heeft wat mij betreft de oud en nieuw traditie alleen maar goed gedaan. Elk jaar betrap ik mezelf erop dat ik de verdeling nog niet perfect genoeg vind maar ik geniet wel echt meer dan ooit te voren.
Ja, inderdaad, die verdeling vinden is nog wat zoeken, maar heerlijk rond de vuurkorf staan met wat te drinken, beetje lullen, af en toe wat kwaliteitsproducten schieten of een mooie speciale cake en toeleven om om 0:00 pas los te gaan vond ik écht ideaal. Lekker rustig stoken, geen geren of gevlieg, take it easy.
Ik geniet nu ná oudjaarsdag pas echt weer van het forum, iedereen is volop bezig geweest met stoken. Heerlijk!
Precies dit. Ik doe dit nu al enkele jaren en dat bevalt me prima. Niet meer dat gehaast met alles en maar stoken en stoken. Gewoon lekker relaxt bij de vuurkorf staan, af en toe naar binnen om lekker te eten en drinken. Muziek erbij, partytent op. de sfeer van oud en nieuw wordt steeds belangrijker. Om 18:00 en 00:00 goed los gaan en tussen door gewoon bij de vuurton staan en af en toe leuke kleine artikelen schieten.
Al mijn fonteinen op een verhoging zetten... neem het me al jaren voor en ieder jaar vergeet ik het.
Al mijn fonteinen op een verhoging zetten... neem het me al jaren voor en ieder jaar vergeet ik het.