Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.

Meer afstand, grotere calibers kwamen niet helemaal tot zijn recht doordat we er precies onder stonden. Ook mbt de veiligheid geef ik iedereen een vuurwerkbril. Ik betwijfel of ik mijn showtje wat eerder of later dan 0:00 ga schieten. Ook ga ik meer proberen te filmen.

Ik ga voor de naaste buren vuurwerkbrillen aanschaffen dit jaar. En ik ga voor meer kwaliteit vuurwerk, het kleine spul wil ik zoveel mogelijk beperken. Ook ga ik om 00:00 uur eerst genieten van alles om mij heen, en steek dan rond 00:15 pas de 1e box aan denk ik. Als er gefilmd wordt doe ik dit zelf dit jaar, anders word het toch niets met mn buurjochies of familie :p

Ik ben van plan meer te gaan filmen dit jaar, het geeft toch wel erg leuke herinneringen! Alleen ben ik nog aan het bedenken hoe ik dan op het moment van afsteken tegelijkertijd kan filmen haha:p

Iemand betalen om alles te filmen :D. Het is toch heerlijk om dat later terug te kunnen kijken en je weer even helemaal terug te wanen in het moment! Daarnaast probeer ik ook zoveel mogelijk boxen i.p.v losse cakes aan te schaffen, gaat tot nu toe nog erg goed.

Ik ga voor minder klein spul en meer groot spul. Dus meer kwaliteit boven kwantiteit. Soms heb je ook teveel klein spul dat je meer aan het stoken bent om het op te krijgen dan voor je plezier. Is eigenlijk al jaren aan de gang. Zeker nu met de compounds en naarmate je ouders wordt, laat je ook vaker klein spul liggen.

Dit jaar ga ik toch proberen wat meer klein spul aan te schaffen. Het liefst stook ik de hele avond door maar op alleen cakes en een paar boxen red ik dat niet. Dus toch dit jaar weer wat meer fonteintjes, rotjes, single shots e.d. Nog steeds geen enorme hoeveelheden, maar toch wat meer dan vorig jaar. En wat ik nu voor het derde jaar wil, meer filmen. Maar tegelijkertijd vind ik het zonde om de hele tijd door een schermpje naar m'n vuurwerk te kijken, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat op ga lossen.

Afgelopen jaar op teveel tegelijk moeten letten zodat ik niet aan filmen ben toegekomen. Dus wil een aantal zaken anders aanpakken:

a) mijn publiek op een wat grotere afstand houden,
b) een eerste stepper projectje bouwen.
c) Beastmode zijn suggestie volgen, eerst de buren is laten knallen voordat ik zelf begin. Ben benieuwd of ik mij zolang kan inhouden:D
d) eens proberen de boel fatsoenlijk te (laten)filmen, zodat ik bij de eerste ontwenningsverschijnselen mijn filmpjes ga kijken ipv meteen als een dolle in de eerste week van januari te bestellen:bonk:

Wil volgend jaar in ieder geval niet meer zo vroeg in het jaar proberen te bestellen. Er komt nu ieder jaar zoveel mooi nieuw spul op de markt. Voor mijn gevoel blijft er dit jaar te weinig budget over voor de nieuwe boxen.

Meer pyrotorch's
Meer brandstof voor de vuurkorf
Nieuwe vuurkorf of vuurton bestellen
En eerdr beginnen met plannen ipv om 22:00 in de avond nop o&n nog ff de kooien van de boxen te knippen.

Meer pyrotorch's
Meer brandstof voor de vuurkorf
Nieuwe vuurkorf of vuurton bestellen
En eerdr beginnen met plannen ipv om 22:00 in de avond nop o&n nog ff de kooien van de boxen te knippen.

Oei, dat lijkt me echt verschrikkelijk om dan nog te moeten doen. Mag je stoken, sta je te kloten met die kooien. Zorg zelf altijd dat dat allemaal ruim van te voren klaar is en dat alle boxen netjes doorgelont zijn.

Goed om te lezen dat er mensen zijn die niet meer zo veel in januari willen bestellen. Zo blijven er meer mooie producten voor mij over :D

Ik wil dit jaar wat meer gaan filmen. Wat ik volgend jaar ander ga doen kan ik nu nog niet precies zeggen. Eerst de 31ste afwachten

Minder klein vuurwerk.
Geen vuurpijlen meer kopen (heb er nog een aantal).
Meer genieten van het vuurwerk.
Geen vuurwerk meer afsteken als ik er niet van geniet.

Goed om te lezen dat er mensen zijn die niet meer zo veel in januari willen bestellen. Zo blijven er meer mooie producten voor mij over :D

Kijk in januari nog eens naar die mensen, voornemen is binnen een paar dagen weg haha. Geweldig om te zien altijd.

Het klinkt misschien raar maaruh ...ik ga minder vuurwerk kopen. Afgelopen jaar heb ik alleen maar lopen stoken om het op te krijgen. Dat had mede met het weer te maken maar toch, ik heb van half 8 tot kwart over 2 eigenlijk alleen maar buiten gestaan en vuurwerk afgestoken. Dat klinkt misschien leuk maar de realiteit is dat ik niet echt heb genoten van het vuurwerk en misschien nog wel het ergste ik had niet veel aandacht voor de mensen om me heen inclusief mijn kinderen. Dus dit jaar minder maar dat houd waarschijnlijk wel in dat het allemaal groter wordt. Kost wat meer tijd in de voorbereiding maar hey mijn kids kunnen helpen ook dat is leuk. Dus eigenlijk wat meerdere mensen hier zeggen kwaliteit over kwantiteit.

Eigenlijk ben ik al jaren dik tevreden met hoe het gaat. Locatiewissel stopt waarschijnlijk volgend jaar (19-20) en hebben we een groot plein tot onze beschikking hebben voor de deur. Dat bied mogelijkheden, alleen nog geen idee welke haha.

Tussen 17-18 en 18-19 worden het weer iets meer pijlen en fonteinen. Misschien een klein plofbandje er weer bij voor de variatie tussen de cakes.

Ik lees veel dat mensen minder klein spul willen kopen, ik denk juist dat ik dat dit jaar wat meer ga doen. Lekker rustig genieten met de kids, ook vooral het cat 1 spul overdag. Ik wil dus juist iets meer klein spul dan normaal.

Ik lees veel dat mensen minder klein spul willen kopen, ik denk juist dat ik dat dit jaar wat meer ga doen. Lekker rustig genieten met de kids, ook vooral het cat 1 spul overdag. Ik wil dus juist iets meer klein spul dan normaal.

Wilde met exact hetzelfde verhaal reageren maar dat hoeft nu niet meer :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan