Dit jaar was by far mijn beste O&N qua vuurwerk. Goed ingekocht (vooral boxen, eigenlijk te veel), perfect weer en dus toch alles opgestookt op 2 pijlenpakketten en 3 cakes na, maar vooral enorm genoten van het samen stoken met mijn zoon. Het hoogtepunt was het project dat hij zelf had samengesteld en als een beest presteerde (2× Silent Trails, Chry Willow, Purple Haze, Crown Flowers, Tropical Night, I've Got the Power).
Volgend jaar ga ik het dus helemaal anders doen. Met hetzelfde recept ga ik nooit meer dit resultaat halen. Ik ben er nog niet uit wat precies anders moet. Wat in ieder geval wel?
- Meer losse cakes kopen i.p.v. boxen en zelf combinaties maken. Focus op variatie aan effecten.
- Alleen nog maar 25 en 30mm, net als dit jaar.
- Duitsland! Het tripje naar Duitsland met zoonlief was het hoogtepunt van de ophaaldagen. Lekker vanaf midden december door de prospekts worstelen, wish list maken, het winkelen zelf, teleurstellingen van producten die er niet zijn, maar vooral de euforie als iets dat je heel graag wilt er wel is.
- Nog meer pijlen en dikke single shots.
- Mijn zoon meer invloed geven op de bestellingen en samen projecten bedenken.
- Niet eerder bestellen dan oktober. De prijzen zijn dan net zo goed en soms zelfs nog beter dan in januari en het bestellen later in het jaar, wanneer iedereen weer de kriebels krijgt, is net even leuker.
Eigenlijk ben ik er wel uit