Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees veel dat mensen minder klein spul willen kopen, ik denk juist dat ik dat dit jaar wat meer ga doen. Lekker rustig genieten met de kids, ook vooral het cat 1 spul overdag. Ik wil dus juist iets meer klein spul dan normaal.

Ik wil dit jaar ook wat minder klein spul, maar dat is vooral omdat ik vorig jaar een beetje teveel had.
Ik was op nieuwjaarsnacht op gegeven moment meer aan het afsteken om het afsteken en er nauwelijks meer van aan het genieten. Bewaren is namelijk voor mij geen optie, want ik heb daar de ruimte niet voor.

Eddy.

Al een paar jaar neem ik mij voor om minder losse cake's te halen en als ik die al koop, dat ze dan 30 mm zijn.

Heb net mijn stapel afhaalbonnen doorgenomen en ik kom alweer op 70 losse cake's :bonk::bonk::bonk:

Aan het begin van het jaar voorgenomen om minder losse cakes en klein spul te bestellen. Voor mijn gevoel ook goed gelukt.
Meer pijlen, heeft toch iets magisch voor mij. Heb er nu zat besteld.
Niet meer stoken om te stoken, vorige jaarwisseling minder kunnen genieten om maar zoveel mogelijk op te krijgen. Zonde van het moment en geld.
Geen 5 verschillende locaties meer om te stoken, vorig jaar hoop gedoe en stress om elke keer ergens anders heen te moeten/willen.
Ook genieten van mijn omgeving ipv grotendeels bezig zijn met het eigen spul.

Nu maar hopen dat ik mijzelf hier aan kan houden.

Ik ga me komend jaar voor het eerst aan een budget houden. Als ik nu weer zie wat ik allemaal gekocht heb vraag ik me af hoe ik het allemaal op krijg. En dan moet de losse verkoop nog beginnen en loop ik daar rond als een kind in de snoepwinkel....

Ik krijg ergens op de verkeerde manier kruitstress en ik wil weer back to basic. Niet te veel en rustig van geniet ipv stoken als een malle....

5 boxen en that's it.

Ik ga me komend jaar voor het eerst aan een budget houden. Als ik nu weer zie wat ik allemaal gekocht heb vraag ik me af hoe ik het allemaal op krijg. En dan moet de losse verkoop nog beginnen en loop ik daar rond als een kind in de snoepwinkel....

Ik krijg ergens op de verkeerde manier kruitstress en ik wil weer back to basic. Niet te veel en rustig van geniet ipv stoken als een malle....

5 boxen en that's it.

Ik ga een standbeeld voor je kleien als het je lukt. Ik krijg dat voornemen al jaren niet gerealiseerd. In ruil voor het standbeeld wil ik graag wat handige tips en tricks.

Ik ga een standbeeld voor je kleien als het je lukt. Ik krijg dat voornemen al jaren niet gerealiseerd. In ruil voor het standbeeld wil ik graag wat handige tips en tricks.

Lijkt me een prima deal. Als ik enige inspraak heb in het standbeeld :)

Begrijp wat je zegt en ik was het dit jaar al van plan. Vorig jaar met vrienden hadden we ongeveer 15 boxen en 50 cakes en dan loop je alleen nog maar te jagen. Dit jaar wel minder maar nog te veel. Komend jaar ga ik me er ECHT aan houden.....denk ik.

Lijkt me een prima deal. Als ik enige inspraak heb in het standbeeld :)

Begrijp wat je zegt en ik was het dit jaar al van plan. Vorig jaar met vrienden hadden we ongeveer 15 boxen en 50 cakes en dan loop je alleen nog maar te jagen. Dit jaar wel minder maar nog te veel. Komend jaar ga ik me er ECHT aan houden.....denk ik.

Ik verwacht niet dat enige vorm van inspraak nodig is voor het standbeeld. It's all in the (nick)name...

Maar wel herkenbaar. Ik ben altijd te weinig te hebben en heb uiteindelijk altijd teveel.

Ik zeg elk jaar tegen mezelf, minder losse cake's en een enkele box meer. Maar het worden er beide elk jaar meer! Volgend jaar weer proberen ...

Volgend jaar sowieso op zoek naar een andere stook locatie. Huidige locatie word te klein voor een fatsoenlijk 12 uur project. Ga ook proberen minder vuurwerk te kopen, dit jaar is het redelijk uit de hand gelopen.

Niet al in januari aankopen doen.. er zijn eind van het jaar nog genoeg Freakacties.. ook zo rond blackfriday.

En ook proberen iets minder te kopen.. 2017/2018 was het eigenlijk pas vanaf 22:30uur droog waardoor ik toen pas begon met grote blokken stoken...
Dit jaar hopelijk heel de avond droog, waardoor ik meer geleidelijk kan stoken.. en me zo niet een brokbreek om om 00:00uur al die blokken naar buiten te slepen.

Dit jaar voor het eerst ingezet op kleiner in plaats van groter. Betekent minder boxen maar juist meer prulspul. Heerlijk rommelen met vrienden en de kids. Van knetterbal tot babypijl en van singleshots tot meterpakketjes. Die paar boxen die we dan wel hebben gaan lekker om 00:00, maar de uren ervoor zijn me stiekem meer waard :yes:...

Helemaal niets. Het is perfect zo: in oktober bestellen, 1 ophaalpunt, alleen maar 30mm cakes en boxen. En natuurlijk nooit meer betalen dan € 20,-- per 500 gram.

Stuk minder cakes voor na 12:00. Betere voorbereidingen en eerder beginnen (maar dit zeg ik elk jaar...) Misschien iets minder budget want al met al toch weer een hele boel geld. Voor de rest was het perfect :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan